اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین اجلاس تربیتی اساتید

اساتید برتر جامعةالمصطفی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: چهارمین اجلاس تربیتی اساتید جامعةالمصطفی در قم برگزار و طی آن از اساتید برتر و مراکز فعال تربیتی تجلیل شد.

اساتید برتر جامعةالمصطفی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین اجلاس تربیتی اساتید جامعةالمصطفی، پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این اجلاس که جمع کثیری از اساتید مرد و زن جامعةالمصطفی حضور داشتند،‌ حجت‌الاسلام حاتمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تربیتی جامعةالمصطفی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز طی سال‌های گذشته اظهار کرد: دقت در جذب و گزینش اساتید، تهیه کتاب‌های اخلاقی و تشکیل اتاق فکر مسایل تربیتی در جامعة‌المصطفی از جمله راهکارهایی است که برای تقویت تربیت اخلاقی بیان شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام صالح معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به ضرورت‌های کنونی حوزه‌های علمیه نظیر توجه به مسائل اخلاقی در کنار تحصیل و آموزش گفت: نظام‌نامه تربیتی جامعةالمصطفی در پنج سال پیش تصویب شده و هم‌اکنون مراحل بازخوانی، تکمیل و عملیاتی‌سازی آن در حال انجام است.

آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز سخنران دیگر این اجلاس بود که با بیان ضرورت رعایت فضایل اخلاقی توسط اساتید و طلاب گفت: علم افراد باید توسط عمل آنها تصدیق شود.

در پایان این اجلاس نیز با اهدای هدایایی از 12 نفر از برگزیدگان جامعةالمصطفی شامل معاونان فرهنگی تربیتی و اساتید مدارس وابسته به این مرکز تجلیل شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول