اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی خبر داد

ارائه 34 برنامه متنوع در پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان المصطفی

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعة‌‌المصطفی گفت: پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة‌‌المصطفی العالمیه با بیش از 34 برنامه متنوع علمی و اخلاقی درسه شهر قم، مشهد و تهران برگزار می‌شود.

ارائه 34 برنامه متنوع در پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان المصطفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مجید حکیم‌الهی پیش از ظهر امروز در پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی العالمیه که در سالن شهید عارف‌الحسینی مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه این گردهمایی تقارن پیدا کرده است با اوج‌گیری بیداری اسلامی درکشورهای منطقه اظهار داشت: این مسئله به اهمیت این گردهمایی افزوده است چون دانش‌ آموختگانی از کشورهای منطقه از قبیل بحرین نیز در این گردهمایی حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی العالمیه با اهداف متفاوتی برگزار می‌شود، بیان کرد: زیارت و آشنایی با ابعاد شخصیتی امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س) و امام خمینی (ره) و همچنین دیدار با مراجع تقلید و استفاده از نظرات و نصایح آنها مهم‌ترین اهداف این گردهمایی خواهد بود.

معاون ارتباطات و بین‌ الملل جامعة ‌المصطفی با بیان اینکه برگزاری این گردهمایی‌ها می‌تواند سبب آشنایی متقابل دانش ‌آموختگان و همچنین استفاده آنها از تجربه‌های یکدیگر شود، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموختگان علوم اسلامی را در جامعة‌المصطفی العالمیه فرا گرفته‌اند و در کشور خود نیز به عنوان مبلغ فعالیت می‌کنند و می‌توانند با در اختیار گذاشتن تجربه‌های خود کمک بسیاری به یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این گردهمایی مسئولان نهادهای فرهنگی برای دانش‌آموختگان سخنرانی خواهند داشت، تصریح کرد: آشنایی با نهادهای فرهنگی و تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های این نهادها و دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی العالمیه مهم‌ترین هدف این برنامه است.

حکیم‌الهی با بیان اینکه میهمانان پنجمین گردهمایی دانش‌ آموختگان جامعة ‌المصطفی العالمیه از 60 کشور جهان هستند، یادآور شد: این گردهمایی از امروز تا 17 بهمن ماه در سه شهر قم، تهران و مشهد برگزار خواهد شد و 17 نفر از کشورهای آفریقایی، 23 نفر از کشورهای آسیایی، 9 نفر از کشورهای اروپایی و چهار نفر از کشورهای آمریکایی در آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 34 برنامه متنوع برای دانش‌آموختگان جامعة ‌المصطفی در این گردهمایی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 15 برنامه به زیارت و آشنایی با شخصیت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و امام خمینی (ره) و دیدار با مراجع تقلید اختصاص دارد و همچنین هفت برنامه علمی، پنج برنامه به آشنایی دانش‌آموختگان با تحولات جامعةالمصطفی العالمیه و هفت برنامه نیز به دانش‌آموختگان با مراکز همسو در جمهوری اسلامی ایران اختصاص خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول