اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 57 دانش‌آموخته جامعه‌المصطفی العالمیه

پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة ‌المصطفی العالمیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة ‌المصطفی العالمیه با حضور 57 دانش‌آموخته از 60 کشور جهان در قم آغاز شد.

پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة ‌المصطفی العالمیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة‌ المصطفی العالمیه با حضور دانش‌آموختگان این مرکز از 70 کشور جهان در سالن شهید عارف‌الحسینی مدرسه عالی ‌امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این همایش که تا 17 بهمن ماه ادامه دارد، برای 60 دانش‌آموخته این مرکز برنامه‌های متنوع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سه شهر قم، تهران و مشهد در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم الهی معاون بین‌الملل جامعة ‌المصطفی العالمیه در مراسم افتتاح این همایش در سخنانی اظهار داشت: بیش از 15 برنامه متنوع عقیدتی از قبیل آشنایی با ابعاد شخصیتی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، امام خمینی(ره) و دیدار با مراجع تقلید برای دانش ‌آموختگان حاضر در این همایش در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌مهر نیز در این مراسم با بیان اینکه شما باید قدر خود را بدانید و توجه داشته باشید که نزد خداوند اجر و ثواب بسیار زیادی خواهید داشت، بیان داشت: امروز جهان اسلام و جهان غیر اسلامی وضعیت مشترک دارد و آن ایستادن تمام حق مقابل کفر و ایستادن تمام کفر مقابل حق است و این مسئله وظیفه شما دانش‌آموختگان علوم اسلامی را چندین ‌برابر می‌کند.

تقویت روحی و معنوی، تقویت بنیه علمی و دانش‌افزایی دانش آموختگان و آشنایی متقابل میان المصطفی(ص) و دانش آموختگان از جمله اهداف این همایش  ذکرشده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول