اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر اعلام کرد

وجود 26 هزار هکتار جنگل در روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: 81 هزار هکتار از مساحت شهرستان روانسر جزو عرصه‌های ملی و طبیعی است که شامل 26 هزار هکتار جنگل و 55 هزار هکتار مرتع است.

وجود 26 هزار هکتار جنگل در روانسر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در بازدید از طرح‌های حوزه منابع طبیعی شهرستان روانسر اظهار کرد: 81 هزار هکتار از مساحت شهرستان روانسر جزو عرصه‌های ملی و طبیعی است که شامل 26 هزار هکتار جنگل و 55 هزار هکتار مرتع است.

صفری ادامه داد: از ابتدای سال 84 تاکنون در سطح 600 هکتار از جنگل‌های بخش شاهو شهرستان روانسر با اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال عملیات احیا و غنی‌سازی مراتع انجام گرفته است.

وی از اختصاص یک میلیارد و 830 میلیون ریال اعتبار در راستای اجرای طرح‌های حوزه منابع طبیعی شهرستان روانسر در سال‌جاری خبر داد.

فرماندار روانسر گفت: این اعتبار برای اجرای پنج طرح شامل طرح‌های جنگل‌کاری و توسعه درختکاری، پیشگیری و مهار سیل، حفاظت و حمایت از جنگل‌ها و مراتع، مراقبت و نگهداری جنگل‌کاری سنواتی و بهبود و اصلاح مراتع شهرستان هزینه می‌شود.

وی افزود: برای انجام دو طرح آبخیزداری در روستای تازه‌آباد سریاس و حوزه شهری خراجیان که به منظور تغذیه سفره‌های آب‌ زیرزمینی و جلوگیری از فرسایش اراضی کشاورزی انجام شده سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه  شده است.

صفری در پایان گفت: طی دو سال گذشته برای اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستانی هزینه شده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول