اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های مازندران:

دانشجویان بسیجی مازندران به طرح ولایت اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان مازندران گفت: دانشجویان بسیجی مازندران به طرح ولایت اعزام شدند.

دانشجویان بسیجی مازندران به طرح ولایت اعزام شدند

علی‌اکبر ایزدی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر بیان داشت: دانشجویان علاقمند بسیجی دانشگاه‌های مازندران به اردوی آموزشی، فرهنگی و معنوی طرح ولایت که در خراسان رضوی برگزار می‌شود، اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران افزود: اردوی طرح ولایت امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود و دانشجویان اعزام شده تا 21 شهریور ماه در این طرح شرکت خواهند داشت.

ایزدی‌فرد گفت: در طرح ولایت امسال، 465 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مازندران حضور خواهند یافت که از این تعداد، 231 نفر دانشجوی پسر و 234 نفر دانشجوی دختر خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد دانشجویان حاضر در طرح علاوه بر شرکت در کلاس‌های این دوره و نیز حضور در کلاس‌ها و حلقه‌های معرفتی و بصیرتی که بعداً در دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود بتوانند به عنوان الگو و نخبه فرهنگی در امر بصیرت بخشی و تعالی معنوی و فرهنگی دانشجویان موفق باشند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول