اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 12 هزار نفر از بسیجیان

رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

خبرگزاری فارس: رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد با شرکت 12 هزار نفر از بسیجیان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در این رزمایش در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد با موفق ارزیابی کردن مرحله اردوکشی بسیجیان در این رزمایش اظهار داشت: در نخستین روز از رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت، بسیجیان از سراسر استان به منطقه عملیاتی رحمتیه شهرکرد اعزام و در اردوگاه رزمایش مستقر شدند.

وی افزود: آمادگی رزم در نیروهای مسلح به ویژه در بسیج یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد تأکید و سفارش فرمانده معظم کل قواست.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با برشمردن برخی اهداف برگزاری این رزمایش دو روزه، ادامه داد: ارتقای سطح آمادگی رزم، دسته‌ها و گردان‌های واکنش سریع (بیت المقدس)، افزایش مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) سراسر استان، ارتقای سطح آگاهی و دانش اعتقادی رزمی بسیجیان، انسجام بخشیدن به سازمان قبل از واگذاری مأموریت، ایجاد هماهنگی در اجرای مأموریت‌ها، اجرای آموزش‌های یگانی و بازآموزی در زمینه‌های دفاعی، امنیتی و امدادی از جمله اهداف برگزاری این همایش 12 هزار نفری در این استان به شمار می‎رود.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این رزمایش 148 دسته، 16 گردان واکنش سریع امروز در منطقه رزمایش مستقر شده و ضمن برپایی چادرها و فضاسازی محیطی سازماندهی و در کلاس‌های مختلف آموزشی، عقیدتی و سیاسی شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش بزرگ طی امروز و فردا به منظور حفظ ارتقای سطح آمادگی رزم، در پذیرش و اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن شرکت می‌کنند.

محمد سلیمانی با تجلیل از شهدای 17 شهریور ماه انقلاب اسلامی گفت: فردا در دومین روز از این رزمایش پس از اجرای مراسم صبحگاه، با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج و مسئولان استانی مرحله عملیاتی رزمایش آغاز و شرکت کنندگان گوشه ای از اقتدار خود را به نمایش می‎گذارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‎هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به اجرای برنامه‎های معنوی در این رزمایش اشاره کرد و گفت: برپایی نمازهای جماعت در سه وقت، تشکیل کلاس‌های اخلاق و احکام، اجرای مراسم دعای پرفیض کمیل و دعای عهد، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و بهره‌مندی از فرمایشات علما از برنامه‌های این مراسم حماسی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول