اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در استان کرمان:

خبرگزاری فارس در چارچوب فرامین ولایت فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان گفت: خبرگزاری فارس در چارچوب فرامین ولایت فعالیت می‌کند و خط مقدم مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان است.

خبرگزاری فارس در چارچوب فرامین ولایت فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر سعیدی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس نم در تهران اظهار داشت: قبل از برگزاری این اجلاس استکبار جهانی با ترفندهای زر، زور و تزویر به دنبال این بود که حضور کشورهای غیر متعهد در اجلاس تهران محدود شود.

وی افزود: با لطف حضرت حق و با درایت و پیگیری‌های مسئولان نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیرترین و شاید هم کم‌نظیرترین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران رقم خورد.

سعیدی ابراز داشت: ایجاد حاشیه در اجلاس سران غیر متعهدها نیز موفقیتی برای رسانه‌های استکبار نداشت و به دلیل موفقیت‌آمیز بودن اجلاس به دنبال کم رنگ جلوه دادن آن بودند که موفق نشدند و جا دارد از مسئولان نظام در زمینه مدیریت این نشست قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین بحثی که در این اجلاس رقم خورد تدوین نقشه راه کشورهای غیر متعهد که توسط مقام معظم رهبری تبیین شد و با مدیریتی که سه سال برعهده جمهوری اسلامی ایران است، ان‌شاءالله جایگاه مطلوب غیر متعهدها در جامعه جهانی رقم می‌خورد.

سعیدی با اشاره به شکل‌گیری و جایگاه خبرگزاری فارس عنوان کرد: این خبرگزاری در سال 82 با درایت نیروهای فرهنگی ولایی تأسیس شد تا بر اساس فرامین مقام عظمای ولایت در راستای اطلاع‌رسانی و مقابله با تهاجم نرم فعالیت کند.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس از لحاظ سرعت، دقت، کیفیت حرف نخست را در کشور می‌زند و از نظر کمیت نیز اخباری که در خروجی سایت‌های گوناگون خود دارد از سایر رسانه‌های دیگر بسیار فراتر است.

وی گفت: خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری فرا منطقه‌ای، ملی و ... شناخته شده و به نوعی دوست و دشمن برای رصد سیاست‌های کلان نظام به سراغ خبرگزاری فارس می‌روند.

مدیر خبرگزاری فارس کرمان بیان داشت: خط قرمز خبرگزاری فارس اسلام، قانون اساسی، جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری، امام راحل، منافع ملی و امنیت ملی است و در زمینه اطلاع‌رسانی وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

سعیدی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس خط مقدم مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب است، گفت: رسانه‌ها دیده‌بان افکار عمومی و شاهد و ناظر بر عملکرد مسئولان هستند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول