اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

افزایش بصیرت سیاسی هدف برگزاری رزمایش فدائیان ولایت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش بصیرت سیاسی از مهم‎ترین اهداف برگزاری رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت در این استان است.

افزایش بصیرت سیاسی هدف برگزاری رزمایش فدائیان ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم میراحمدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 17 شهریور اظهار داشت: 17 شهریور در تاریخ مبارزات ملت ایران روزی سرخ و فراموش ناشدنی است.

وی با اشاره به فراهم شدن همه شرایط برای برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در این استان گفت: نمایندگی ولی‎فقیه در قرارگاه امام هادی(ع) سپاه این استان در راستای برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت با حضور 12 هزار نفر از بسیجیان دسته‎های واکنش سریع بیت‌المقدس، گردان‎های عاشورا و الزهرا(س) در منطقه رحمتیه شهرکرد ضمن حضور فعال در کنار فرماندهی قرارگاه، با اجرای برنامه‌های متنوع عقیدتی سیاسی در ارتقای بینش اعتقادی بسیجیان تلاش می‌کند. 

معاون سیاسی نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این همایش که طی روزهای 16 و 17 شهریور ماه با حضور برادران و خواهران بسیجی شهرستان‌های این استان در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می‌شود، سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

میراحمدی ادامه داد: سردار جوانی در روز دوم در گردهمایی سیاسی این همایش به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در خصوص مسائل مختلف روز پاسخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: چاپ بولتن تحلیل سیاسی ویژه رزمایش فدائیان با محتویات رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای جنبش عدم تعهد و تحولات سوریه در 15 هزار نسخه از جمله اقدامات صورت گرفته توسط معاونت سیاسی نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری برای این همایش است.

میراحمدی افزود: توزیع هفته‎نامه صبح صادق به تعداد 2 هزار نسخه، توزیع تعداد 15 هزار نسخه اخبار و تحلیل روزانه در روزهای 16 و 17 شهریور در منطقه مانور، برگزاری مسابقه سیاسی از متون بولتن سیاسی ویژه رزمایش از دیگر برنامه‌های این معاونت در راستای بصیرت‎افزایی بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری قرارگاه عملیاتی رزمایش بزرگ فدائیان ولایت به نام نامی حضرت امام هادی(ع) و هجمه‌های دشمنان به آن امام همام، کلاس‌های اعتقادی و اخلاقی با محوریت سیره، روش و منش حضرت امام هادی(ع) در منطقه رزمایش برگزار می‌شود.

انتهاب پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول