اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید شبکه بهداشت اندیمشک:

شهرستان اندیمشک کمبودهای زیادی در بخش درمان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: مشکلات زیادی در بخش درمان شهرستان اندیمشک وجود دارد و باید برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی شود.

شهرستان اندیمشک کمبودهای زیادی در بخش درمان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، احمد مجیدی عصر امروز در مراسم معارفه خود اظهار داشت: شهرستان اندیمشک دروازه ورودی اصلی استان خوزستان محسوب می‌شود و بنا به موقعیت استراتژیک خاص منطقه و جاده ترانزیتی، حمل و نقل راه‌های ریلی و زمینی و همچنین ورود و خروج مسافران، زائران و راهیان نور به استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: چون بحث سلامت از مباحث مهم در هر شهرستانی است و اگر سلامت در یک جامعه به خطر بیافتد قسمت‌های دیگر هم به خطر می‌افتند ما از مسئولان شهرستان و استان انتظار داریم ما را یاری کنند تا با شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات در راستای برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی کنیم. 

مجیدی تأکید کرد: بنده هیچ رغبتی برای مدیریت نداشتم اما حال که آمده‌ام فقط برای کار کردن آمده‌ام، فقط برای این آمده‌ام که در پیشگاه مردم و خداوند روسفید باشم.

رئیس جدید شبکه بهداشت اندیمشک افزود: در بخش بهداشت و درمان، بهداشت مقدم بر درمان است اما در برخی جاها کار از بهداشت گذشته و نیاز به امکانات درمان داریم. در بعضی موارد ما از حداقل‌ها محروم هستیم و با کمبودهایی که داریم واقعاً نمی‌توانیم جوابگوی نیاز شهروندان باشیم لذا  انتظار داریم مسئولان سیاسی امنیتی شهرستان، استان و دانشگاه کمک کنند تا به حول و قوه الهی در حل این مشکلات گام برداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: متأسفانه برخی‌ها شعاری زیادی به مردم دادند اما متأسفانه به شعارهای خود عمل نکردند و خواسته‌ها و انتظارات قانونی مردم اندیمشک را برآورده نساختند و حال در خیلی از قسمت‌های بخش درمان شهرستان کاستی‌هایی وجود دارد.

وی با اشاره به برخی کمبودها در بخش درمان این شهرستان تأکید کرد: در تنها بیمارستان 125 تختخوابی شهرستان اندیمشک MRI وجود ندارد و شهروندان برای رفع نیاز خود ناچارند به مرکز استان و یا دیگر شهرستان‌های مجاور مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک، نداشتن بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان اندیمشک را یکی دیگر از مشکلات مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به جاده ترانزیتی و تصادفاتی که در این مسیر اتفاق می‌افتد بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک باید افتتاح شود.

مجیدی افزود: ما در بخش اطفال NICU نداریم، NICU یک ضرورت برای بیمارستان است و امیدوارم به حول و قوه الهی و با حمایت مسئولان این بخش فعال شود. شهرستان ما با جمعیتی حدود 200 هزار نفر بانک خون ندارد و در زمینه برطرف شدن این کمبود نیز مجبوریم به شهرستان دزفول مراجعه کنیم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول