اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تبریز قابلیت جذب توریسم درمانی را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با افتتاح بیمارستان بین‌المللی تبریز و وجود امکانات و بیمارستان‌های مختلف در تبریز قابلیت جذب توریسم درمانی برای این شهر فراهم است.

تبریز قابلیت جذب توریسم درمانی را دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح بخش آنکولوژی و رادیوتراپی بیمارستان بین‌المللی تبریز اظهار کرد: بیمارستان بین‌المللی تبریز ضمن اینکه پاسخگوی بیماران داخلی خواهد بود، می‌تواند در جذب توریسم درمانی هم موفق عمل کرده که تاثیرات مثبتی در استان را به دنبال خواهد داشت.

وی با تمجید از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در علوم پزشکی افزود: با اینکه فراهم کردن بهداشت و درمان یکی از وظایف دولت است، اما بخش خصوصی در استان و تبریز شانه به شانه با دولت همراهی کرده و می‌تواند ضمن رونق پزشکی، به بهره‌مندی  اقتصادی استان کمک کرده و نهایتاً به ارائه خدمات به مردم منتهی شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی از بیمارستان بین‌المللی تبریز به عنوان الگو و مرجع شناخته شده یاد کرد و افزود: با افتتاح کامل این بیمارستان به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی کشور که مجهز به امکانات و تجهیزات پیشرفته روز دنیا است، قابلیت‌های استان و تبریز نمود بیشتری خواهد داشت.

بیگی یکی از امتیازهای بارز این بیمارستان را داشتن دستگاه «پت اسکن» نام برد که در تشخیص و درمان سرطان‌های زودهنگام بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به افتتاح کامل این بیمارستان در ماه‌های آتی اظهار کرد: یکی از مزایای مهم بیمارستان بین‌المللی تبریز انجام و ارائه خدمات بدون کاغذ و از طریق سیستم اطلاعات بیمارستانی « اچ.آی.اس» است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیشرفت علوم پزشکی در جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان‌شرقی گفت: این پیشرفت‌ها که زبانزد دنیا و منطقه شده است، با اهتمام مسئولان و همدلی مردم و بخش خصوصی به دست آمده است. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول