اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

بیشترین گله مردم ورامین در بخش بهداشت و درمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بیشترین گله مردم شهرستان ورامین در ارتباط با بخش بهداشت و درمان است و امیدوارم مسئولان مربوطه همانند سایر بخش‌ها به این مسئله رسیدگی کنند.

بیشترین گله مردم ورامین در بخش بهداشت و درمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی ساعاتی پیش در جمع مسئولان اجرایی شهرستان ورامین با قدردانی از زحمات مسئولان شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم این منطقه شایسته بهترین خدمات از جانب مسئولان هستند.

امام جمعه قرچک افزود: در بخش خدمات شهری و روستایی خدمات خوبی صورت گرفته است و جا دارد از فرماندار زحمت‌کش ورامین نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم چرا که خدمات خوبی صورت گرفته و هم ما و هم مردم شهرستان راضی هستند.

وی در ادامه ضمن ابراز گله‌مندی از فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: از فرماندار نیز گله کوچکی دارم و آن نیز کم‌کاری مسئولان در بخش بهداشت و درمان شهرستان ورامین است.

حجت‌‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه بیشترین گله مردم شهرستان مربوط به بخش بهداشت و درمان است، تصریح کرد: بیشترین گله مردم در بخش بهداشت و درمان است و ما نیز در این بخش حتی کوچک‌ترین تحولی ندیده‌ایم و مشکلات همچنان باقی است.

امام جمعه قرچک با تأکید بر قوی‌تر شدن بخش امداد و بهداشت شهرستان ورامین ابراز داشت: از مسئولان درخواست می‌کنم تا در این بخش نیز مانند بخش‌های دیگر برنامه‌ریزی‌های کارآمد داشته باشند تا به لطف خدا بخش‌ بهداشت و درمان نیز نظیر بخش‌های دیگر به مردم شهرستان ورامین خدمت صادقانه داشته باشد.

مسئولان در رفع مشکلات مردم شتاب کنند

وی ضمن تشکر از مسئولان شهرستان ورامین یکی از عوامل موفقیت‌های آنها را رسیدگی سریع به امور شهروندان دانست و اظهار داشت: ارتباط ما با مسئولان شهرستان ورامین ارتباط خوبی است و یکی از عوامل موفقیت مسئولان ما این است که وقتی شهروندی با آنها تماس می‌گیرد، مسئولان سریع برای رفع مشکل می‌آیند و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

مسئولان با همان صلابت گذشته خدمت کنند

حجت‌‌الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند روز به روز بر قدرت ملت ایران بیفزاید و همه مسئولان با هم همکاری کرده و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با همان صلابت گذشته به‌ صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

لازم به ذکر است، جلسه شورای اداری شهرستان ورامین ساعاتی پیش با حضور محسن ترکی معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهران و مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول