اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد:

یادمان غدیر سال 91 کار برجسته‌ای در تاریخ مشهد است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مجموعه کارهای انجام شده برای یادمان غدیر در سال91 کار برجسته‌ای در تاریخ مشهد است.

یادمان غدیر سال 91 کار برجسته‌ای در تاریخ مشهد است

غلامرضا بصیری‌پور عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: به جز عید باستانی نوروز گرامیداشت و فضاسازی برای اعیاد مذهبی مانند عید نیمه شعبان و عید غدیر جزو مصوبات اصلی شورای اسلامی شهر مشهد است.

وی در ارتباط با نحوه انتخاب طرح‌ها برای فضاسازی عید غدیر تصریح کرد: انتخاب طرح‌ها از طریق فراخوان انجام می‌شود و ما تمام موسسات را از همین طریق مطلع کرده‌ایم و به تمام هنرمندان اطلاع داده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در این راستا ادامه داد: بعد از ارسال تمام طرح‌ها هیئت داوری تعیین کننده طرح‌های عید غدیرخم در سال 91 است.

بصیری‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در موارد مختلف برای فضاسازی‌های شهری برای مناسبت‌های مختلف در بحث زیباسازی شهری و نصب المان مقام اول را در کشور کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در چند مورد مناسبتی دیگر هم کار فضاسازی در دستور کار شورا قرار دارد، تاکید کرد: فضاسازی برای دهه کرامت، هفته دفاع مقدس و دهه فجر در دستور کار است که آن را مصوب کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با رضایت عمومی افزود: بعد از انجام اقدامات زیباسازی و نظرسنجی که انجام شد، رضایت و اقبال عمومی را در سطح مطلوب و بالایی ارزیابی کردیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول