اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با وزیر امور خارجه مطرح شد

طرقبه و شاندیز نیازمند نگاه ویژه دولت /انتقاد از رفتار شورای شهر مشهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاندیز گفت: با گذشت سه سال از مصوبه هیئت دولت درباره ارتقای بخش طرقبه به شهرستان، نیازمند نگاه ویژه دولت هستیم.

طرقبه و شاندیز نیازمند نگاه ویژه دولت /انتقاد از رفتار شورای شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حجت‌‌الاسلام علی بهمنی امام جمعه شاندیز در حاشیه ملاقات وزیر امور خارجه با مردم طرقبه شاندیز از نگرانی مردم این شهرستان در قبال برخی از صحبت‌های نسنجیده شورای شهر مشهد خبر داد.

بهمنی در این گفت‌و‌گو اظهار داشت: یکی از توصیه‌های اکید رهبر معظم انقلاب، ارتباط مسئولان با مردم است که خوش‌بختانه امروز در این شهرستان با حضور هیئت دولت این مهم اتفاق می‌افتد.

امام جمعه شاندیز افزود: این منطقه با گذشت سه سال از مصوبه هیئت دولت درباره ارتقاء به شهرستان، امروز نیازمند نگاه ویژه دولت به مباحث گردشگری، کشاورزی و اشتغال است.

بهمنی گفت: در حالی که زیرساخت‌های این شهرستان در حال شکل‌گیری است اما گاهی برخی از مسئولان مشهد با صحبت‌های بی‌اساس خود، مردم این شهرستان را نگران می‌کنند.

وی تأکید کرد: مسئولان شورای شهر مشهد با بیان برخی از صحبت‌ها درباره شهرستان طرقبه شاندیز سبب نگرانی مردم شده‌اند.

امام جمعه شاندیز در پایان از صالحی خواست تا با پی‌گیری برای تغییر نام این شهرستان از بینالود به طرقبه شاندیز، مردم این شهرستان را در روز دیدار با رئیس جمهور خوشحال کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول