اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد:

شورای راهبردی پورتال شهرداری مشهد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شورای راهبردی پورتال شهرداری مشهد با دستور شهردار مشهد تشکیل شد.

شورای راهبردی پورتال شهرداری مشهد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد علی آبسالان اظهار داشت: شورای راهبردی پورتال شهرداری مشهد با اعضای معاون برنامه‌ریزی و توسعه، معاون فرهنگی اجتماعی، ‌رئیس گروه مشاوران جوان شهردار، مدیر مسئول روزنامه شهرآرا، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، ‌مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی و مدیر پورتال تشکیل شد.

وی افزود: در این شورا در زمینه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان برای پورتال جامع تصمیم‌گیری می‌شود و کمیته اجرایی و کارشناسان هر یک از کمیته‌ها با ارائه راهکارها، برنامه‌های اجرایی و عملیاتی پیش‌بینی شده را اجرا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در زمینه اهداف تعیین شده برای این پورتال گفت: از جمله اهداف تعیین شده برای پورتال جامع شهرداری مشهد تلاش در  راستای معرفی شهر مشهد به زائران و مجاوران با استفاده از فناوری روز براساس اهداف «سند چشم‌انداز 1404 شهر مشهد» و «سند راهبردی شهر الکترونیک مشهد" و تلاش در راستای تحقق چشم‌انداز پورتال با توجه به رویکردها و سیاست‌های ابلاغ شده توسط کمیته راهبردی است.

وی ادامه داد: شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شهرداری مشهد در راستای توسعه شهر الکترونیک از طریق کمیته اجرایی پورتال، شناسایی، پیش‌بینی و اجرای سرویس‌های مورد نیاز زائران و مجاوران از طریق سازمان فاوا و ارتقای سطح خدمات برای دست‌یابی به هدف حداکثری سرویس شهروندی پورتال، بهره‌گیری از توان علمی اساتید و خبرگان حوزه‌های فناوری اطلاعات، فرهنگی و اجتماعی، اطلاع‌رسانی و ... در قالب کمیته‌های مشورتی پورتال از دیگر اهداف آن است.

آبسالان با بیان اینکه راه‌اندازی دبیرخانه پورتال به منظور ایجاد شهرداری است، گفت: تلاش در راستای فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت بیشتر شهروندان و بالابردن سطح پورتال و الگو شدن آن تا کسب مقام اول کشوری از طریق شورای عالی اطلاع‌رسانی کشور، تلاش در راستای تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های شهری در جهت ارتقای سطح خدمات پورتال به جایگاه فرا سازمانی و دست‌یابی به پورتال شهر مشهد نیز از اهداف پورتال جامع شهرداری مشهد تعریف شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: محتواسازی در حوزه پورتال به عنوان یکی از اقدامات جدید وب‌سایت‌های شهرداری است به گونه‌ای که نحوه آماده‌سازی پورتال علاوه بر این که از طریق مجموعه‌های متولی اتفاق می‌افتد توسط شوراهای مشورتی تخصصی خلاء اطلاعاتی آن پر می‌شود.

آبسالان تصریح کرد: با این حرکت خبرگان جامعه و ‌صاحب‌نظران می‌توانند اطلاعات و محتواهای لازم را تولید کنند و ما آمادگی داریم تا از تمام نقطه نظرات فنی و محتوایی در حوزه پورتال استفاده کنیم.‌

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول