اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه السیت مشهد

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اجتماعی محلات مشهد رونمایی شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با نمایشگاه السیت 91 مشهد مقدس، از پایگاه اطلاع‌رسانی شوراهای اجتماعی محلات مشهد رونمایی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اجتماعی محلات مشهد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، دبیر شوراهای اجتماعی محلات مشهد اظهار کرد:‌ مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی شوراهای اجتماعی مشهد در محل غرفه شوراهای اجتماعی که به صورت فعال در مدت زمان برپایی نمایشگاه دایر خواهد بود، ‌برگزار شد.

مهدی ابراهیمی گفت: ‌از این پس شهروندان و فعالان عرصه اجتماعی می‌توانند اخبار و تمام اطلاعات لازم در ارتباط با شوراهای اجتماعی هر محله، مصوبات هر شورا به تفکیک محله و هم‌چنین نحوه مشارکت در این نهادهای اجتماعی و اهداف برپایی آنها و ... را به سهولت دریافت نمایند.

وی افزود: ‌در همین راستا پایگاه اطلاع‌رسانی شوراهای اجتماعی محلات مشهد با آدرس http://mashhadema.ir در این نمایشگاه معرفی خواهد شد و به عنوان فرصتی ارزشمند برای جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و محله خود فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

دبیر شوراهای اجتماعی محلات مشهد در ادامه گفت:‌ در مدت زمان برپایی نمایشگاه، کارشناسان حوزه‌های مختلف اجتماعی با حضور در غرفه شوراهای اجتماعی محلات پاسخ‌گوی سئوالات مراجعه‌ کنندگان و معرفی فعالیت‌ها و هم‌چنین نحوه حضور در این نهاد اجتماعی خواهند بود.

ابراهیمی افزود:‌ در همین راستا از سوی دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد، محصولات فرهنگی و کتاب‌هایی با عناوین «مشارکت اجتماعی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی» و «آشنایی با شوراهای اجتماعی محلات مشهد مقدس»‌ در بین بازدید ‌کنندگان توزیع می‌شود.

دبیر شوراهای اجتماعی محلات مشهد اظهار داشت: ‌در حال حاضر 114 شورای اجتماعی در محله‌های مشهد فعالیت دارد که این تعداد تا پایان شهریورماه به بیش از 150 شورا می‌رسد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:‌ شوراهای اجتماعی محلات مشهد از سال 89 به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و مردادماه سال 90 فعالیت‌ رسمی آن شروع شد که در همین راستا برپایی بیش از 700 جلسه و ثبت بیش از سه هزار پیشنهاد و مصوبه نتیجه برپایی جلسات مختلف در مناطق مشهد است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول