اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی کمیته امداد:

240 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کشور شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سال جاری 240 هزار نفر از جوانان و نوجوانان زیرپوشش این نهاد در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اوقات فراغت در کانون‌ها و اردوگاه‌های سراسر کشور شرکت کردند.

240 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کشور شرکت کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان یزد، اکبر میرشکار در همایش بزرگ جوانان کانون‌های پیرو ولایت استان یزد اظهار داشت: یکی از سر فصل‌های مهم کمیته امداد در ارائه خدمات فرهنگی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که در این راستا 100 کانون فرهنگی دائم، 100 مرکز شبانه‌روزی و 18 اردوگاه در سطح کشور نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت آنها ایفا می‌کنند.

وی اظهار داشت: 21 هزار نفر از جوانان زیرپوشش این نهاد در کانون‌های ویژه به عنوان کانون‌های جوانان پیرو ولایت در سطح کشور ساماندهی شده‌اند و در 700 کانون، برنامه‌های آموزشی به صورت هفتگی برای آنان در نظر گرفته شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی افزود: برای اینکه بتوانیم روحیه پژوهش و تحقیق را در این جوانان در مسائل مختلف اجتماعی و دینی ایجاد کنیم، برنامه‌های مختلفی را داشته‌ایم که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری همایش‌های علمی پژوهشی و فراخوانی با عنوان «ما جوانان محققیم» بود که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی جوانان همراه شد.

وی عنوان کرد: به دنبال این فراخوان، 2 هزار و 700 مقاله از سراسر کشور در شهریورماه به دبیرخانه همایش ارسال شد و از بهترین‌ها تقدیر به عمل آمد.

میرشکار خاطرنشان کرد: مقالات ارسالی پس از جمع‌آوری به صورت یک مجموعه به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول