اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهدیشهر:

اهدای سیم کارت رایگان به دانش‏آموزان اقدامی غیرفرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: اهدای سیم کارت رایگان به دانش‏آموزان نوعی دخالت در روش‏های تربیتی خانواده و اقدامی غیرفرهنگی است.

اهدای سیم کارت رایگان به دانش‏آموزان اقدامی غیرفرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، محمدعلی یوسفیان پیش از ظهر امروز در بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: برخی شرکت‏ها در کاری به ظاهر فرهنگی، اقدام به اهدای سیم کارت رایگان به دانش‏آموزان می‏کنند که این حرکت دخالت در کار خانواده‏ها و دارای تبعات فرهنگی و اجتماعی بسیاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: نباید برای افزایش سود شرکت‏های مخابراتی، تب مصرف را بالا برد.

وی تاکید کرد: دوران طلایی کودکی و نوجوانی باید با مختصات و شرایط خود برای این قشر باقی بماند و از بین بردن این دوران مهم زندگی با وارد ساختن زودهنگام آنان به عرصه بزرگ‏سالی ظلم بزرگی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدیشهر گفت: چه لزومی دارد که کودکان و نوجوانان به ابزارهای خطرآفرین سلامت روحی و جسمی عادت داده شوند.

یوسفیان اظهار داشت: خانواده‏های بسیاری هستند که با دلایل منطقی نسبت به دراختیار قرار ندادن تلفن همراه به فرزندانشان مقاومت می‏کنند؛ اما اقدامات سود محور این چنینی، مقاومت  خانواده‌ها را در هم می‏ریزد.

وی ادامه داد: مدارس و نهادهای دولتی باید از مشارکت در این طرح باز داشته شوند.

یوسفیان گفت: هزینه چند هزار تومانی خرید سیم کارت چیزی نیست که خانواده‏هایی که علاقه‏مند به استفاده فرزندانشان از آن هستند، توان خرید آن را نداشته باشند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول