اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت فرهنگی ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی مدارس علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی مدارس علمیه خواهران را اعلام کرد.

برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی مدارس علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علیمه خواهران، مریم ناصح با اشاره به لزوم گرامیداشت مناسبت‌های سیاسی و مذهبی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور اضافه کرد: در همین راستا با ارسال ویژه‌نامه‌ای به مدارس علمیه خواهران، مناسبت‌های ملی و مذهبی سال جاری احصا شده و برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی در ایام مورد نظر برشمرده شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از این ویژه‌نامه به برنامه‌های ثابت فرهنگی در طول سال تحصیلی اختصاص دارد که از طریق اجرا در برنامه صبحگاه، فضاسازی مدرسه و برنامه‌هایی در راستای ارتقای سطح علمی-تربیتی طلاب پیش‌بینی شده‌اند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مناسبت‌هایی که در سال شمسی جاری قرار گرفته‌اند و مدارس علمیه خواهران می‌توانند از آن مناسبت‌ها برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس، دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(س)، روز دحو الارض، شهادت امام محمد تقی(ع)، ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون، روز عرفه، روز نیایش و شهادت مسلم ابن عقیل، عید قربان، شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان، ولادت امام علی النقی(ع)، آغاز دهه ولایت، روز مباهله، نزول سوره دهر و روز خانواده و... مناسبت‌های پیش روی سال جاری را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مدارس علمیه خواهران بتوانند با بهره‌گیری از موضوعات پیشنهادی و اجرای مناسب برنامه‌ها ضمن اهتمام علمی و عملی نسبت به استقرار ارزش‌های متعالی و استمرار حرکت تربیتی و تعظیم شعائر اسلامی، زمینه معرفی و تأسی از الگوهای دینی و همچنین اشاعه و گسترش معارف ناب محمدی(ص) را فراهم کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول