اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کنگره سراسری قرآن

دانش‌آموزان خوزستانی 5 رتبه برگزیده کسب کردند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان خوزستانی در بیست و یکمین کنگره مسابقات قرآن دانش‌آموزان استعدادهای درخشان استان‌های منطقه 5 کشور موفق به کسب پنج رتبه برگزیده شدند.

دانش‌آموزان خوزستانی 5 رتبه برگزیده کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، سید سینا سید عطاری رتبه اول در رشته قرائت، محمدعلی خالدی رتبه اول در رشته حفظ، حسام هویزایی رتبه سوم در رشته حفظ، محمد امین نیلدار رتبه دوم در حفظ ویژه و احمد ظاهر دناک رتبه سوم در رشته حفظ ویژه را از آن خود کردند.

بیست و یکمین کنگره مسابقات قرآن دانش‌آموزان استعدادهای درخشان استان‌های منطقه 5 کشور به میزبانی یاسوج در چهار رشته حفظ، حفظ ویژه، قرائت و معارف برگزار شد.

همچنین براساس گزارش دیگری از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، یک دانش‌آموز خوزستانی رتبه اول کشوری سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاه و کارگاه رایانه متوسطه نظری را از آن خود کرد.

محمد سیلاوی از دبیرستان شهدای آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز رتبه اول کشوری در سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاه و کارگاه رایانه متوسطه نظری در رشته فیزیک را کسب کرد.

مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاه و کارگاه رایانه متوسطه نظری از 11 تا 14 شهریورماه در تبریز برگزار شده بود.

در این دوره از مسابقات از هر استان هشت نفر و در مجموع 256 نفر در رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و رایانه نظری به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول