اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مأموران انتظامی صورت گرفت

کشف محموله سیگار قاچاق در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان موفق شدند از دو دستگاه خودرو، 26 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط کنند.

کشف محموله سیگار قاچاق در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق مواد دخانی و در هنگام گشت‌زنی در نقاط آلوده به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

مأموران در بازرسی از خودرو موفق شدند تعداد 16 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق از خودرو کشف و ضبط و راننده را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

بنابراین گزارش مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران نیز موفق شدند از یک دستگاه پراید تعداد 10 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط و یک نفر را دستگیر کنند و متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

قاچاق یکی از پدیده‌های اجتماعی است که باعث ازبین رفتن فرصت‌های شغلی ممکن در جامعه می‌شود و برای مبارزه قاطع با این پدیده باید از بدو ورود کالاهای قاچاق به کشور تا انتها و زمان پخش در بین مصرف‌کنندگان نظارت مستقیم داشت و جلوی وقوع آن را گرفت.

امروزه جلوگیری از ورود این کالاها به ایران، افزایش اشتغال‌زایی، ارزش افزوده داخلی را به همراه خواهد داشت و همچنین عدالت اجتماعی در کشور برقرار و بیکاری و فقر نیز در جامعه ریشه‌کن خواهد شد.

* اتوبوس حامل تریاک به مقصد نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز از کشف بیش از 50 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه اتوبوس در زاهدان خبر داد.

رضا ناظری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باندی با خبر شدند که مواد مخدر را از زاهدان به وسیله اتوبوس به سایر نقاط کشور حمل می‌کنند لذا اقدامات خود را برای شناسایی این باند و دستگیری آنها آغاز کردند.

وی ادامه داد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک دستگاه اتوبوس از این باند را در محور زاهدان به بم شناسایی و خودرو را توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران خودرو را به مقر دلالت داده و در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار 54 کیلو و 400 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

ناظری افزود: تعداد چهار نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول