اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس :

تدارک مسکن زلزله‌زدگان نیازمند تلاش ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: اگر تلاش ویژه‌ای صورت نگیرد قطعاً نخواهیم توانست تا فصل سرما سرپناه مناسب برای آسیب‌دیدگان از زلزله فراهم کنیم.

تدارک مسکن زلزله‌زدگان نیازمند تلاش ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی و ستادهای معین شهرستان اهر با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و کوتاه بودن فصل کاری برنامه‌ریزی مناسب از سوی ستاد بازسازی و ستادهای معین شهرستان‌های اهر و هریس برای سرعت‌بخشی به عملیات ساخت و ساز و آغاز همزمان پروژه‌های ساختمانی در مناطق آسیب‌دیده را ضروری برشمرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تلاش نمایندگان مجلس و کمیسیون عمران را پیگیری امور مربوط به زلزله‌‌زدگان و تمهیدات لازم برای گسیل امکانات به منطقه اعلام کرد و از ستادهای معین شهرستان‌ها خواست با هماهنگی لازم در استان‌های خود ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین را بیشتر به مناطق زلزله‌زده بفرستند تا آواربرداری هرچه سریع‌تر انجام و سرعت عملیات بازسازی و ساخت مساکن دو چندان شود.

وی گفت: منطقه ارسباران یک منطقه سردسیر با آب و هوای منحصر به‌فرد است که به علت قرار گرفتن در یک منطقه کوهستانی نیازمند تمهیدات ویژه و تدارک وسائل گرمایشی و سایر امکانات است که امیدواریم با حمایت خیران و جمعیت هلال‌احمر در تحقق این امر تسریع شود و اهالی منطقه از خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: اگر تلاش ویژه‌ای صورت نگیرد قطعاً نخواهیم توانست تا فصل سرما سرپناه مناسب برای آسیب‌دیدگان از زلزله فراهم کنیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول