اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش:

آذربایجان‌شرقی برای استقرار پایه ششم ابتدایی مشکلی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با ساماندهی به‌موقع نیروی انسانی و فضاهای آموزشی برای استقرار پایه ششم ابتدایی مشکلی ندارد.

آذربایجان‌شرقی برای استقرار پایه ششم ابتدایی مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، عبدالامیر عرفی در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی تبریز ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی در اجرای استقرار نظام آموزشی 3-3-6 در راستای تحول بنیادین پیشرو است.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی تحصیلی وزارت آموزش و پرورش در ادامه از مدیران مدارس خواست فضای با نشاط در مدارس برای اول مهر و آغاز سال تحصیلی ایجاد کنند و گفت: وجود فضای انگیزشی مثبت در نخستین روز سال‌ تحصیلی جدید در موفقیت طرح تحول بنیادین موثر خواهد بود.

عرفی با بیان این مطلب که معلمان پایه ششم ابتدایی نخستین سال حضور در این کلاس‌ها را تجربه خواهند کرد، نسبت به عوامل تشویقی به ویژه نوع جهت‌گیری‌ها و نگرش‌های انگیزشی و پشتیبانی مادی و معنوی از این معلمان از جانب مدیران و مسئولان مربوطه تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: چنانکه مدیران و معاونان آموزشی مدارس ابتدایی در دوره‌های دانش‌افزایی پایه‌های ششم و دوم ابتدایی شرکت کنند، در طول سال تحصیلی بهتر می‌توانند به معلمان همکار خود کمک کنند.

در ابتدای این گردهمایی سه تن از مدیران مدارس ابتدایی تبریز به نمایندگی از سایر همکاران خود گزارشی از عملکرد مدارس در خصوص استقرار نظام آموزشی و پرورشی 3-3-6 ارائه کرده و پیشنهادهایی هم برای هرچه مطلوب‌تر و بهتر شدن امور مربوطه مطرح کردند. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول