اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اعلام کرد

فعالیت 1998 هیئت علمی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 998 هیئت علمی در استان همدان فعالیت دارند.

فعالیت 1998 هیئت علمی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در نشست مشترک با هیئت‌های مذهبی استان همدان، با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 998 هیئت علمی در استان اظهار کرد: با توجه به جمعیت یک‌میلیون و 700 هزار نفری استان همدان آمار هیئت‌های مذهبی آمار متنابهی است.

وی با اشاره به فعالیت 900 مداح شناسنامه‌دار در تریبون‌های دینی استان همدان تصریح کرد: کمترین آسیب را در حوزه مداحی و هیئت‌های مذهبی در استان همدان داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز کرد: 136 مدرسه و خانه قرآن در استان همدان فعالیت می‌کنند که 98 نفر روحانی مستقر در حال حاضر فعالیت تبلیغی در استان دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 9 هزار و 506 نفر در طرح اوقات فراغت استان همدان شرکت کردند، افزود: این آمار امسال به 11 هزار و 429 نفر رسیده است.

آزادیخواه با اشاره به حضور 13 هزار و 230 نفر در اعتکاف ماه رجب در استان همدان، خاطرنشان کرد: 75 درصد از این جمعیت را جوانان شامل می‌شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن استان همدان ابراز کرد: 41 هزار و 960 نفر در کارهای فرهنگی و فرآیند آموزشی دارالقرآن شرکت کرده‌‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری 269 گفتمان دینی در استان همدان در سال گذشته، تصریح کرد: امسال 320 گفتمان دینی در استان برگزار شده است.

وی در پایان سخنانش از کسب رتبه سوم کشوری تبلیغات اسلامی استان همدان در زمینه اعزام مبلغ در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 6 هزار و 591 نفر اعزام مبلغ صورت گرفت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول