اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اخذ مجوز جذب 15 عضو هیئت علمی جدید

اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا پایان امسال با اضافه شدن 15 عضو هیئت علمی جدید، تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به 290 تن می‌رسد.

اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمود ایمانی در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: در حال حاضر، 3هزار و 294 دانشجو در 50 رشته در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال تحصیل هستند.

وی افزود: مجوز جذب دانشجو در مقطع کارشناسی رشته‌های بهداشت محیط، هوشبری و علوم آزمایشگاهی شبانه اخذ شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین به همت مثال‌زدنی اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تربیت دانشجویانی متعهد و متخصص اشاره و تصریح کرد: معرفی دو فرآیند آموزشی دانشگاه به عنوان فرآیند برتر در سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پنجمین جشنواره شهید مطهری، کسب رتبه دوم و سوم کشوری گروه دستیاری اطفال، قبولی 95 درصدی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی واحد بین‌الملل در آزمون علوم پایه سال 90، انتخاب فرآیند تدریس اسلام در بارداری و لقاح به عنوان فرآیند برتر در چهارمین جشنواره شهید مطهری و چندین مقام کشوری دیگر نشان از مجاهدت اساتید این دانشگاه در آموزش کیفی دانشجویان دارد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به آیات و روایات بر اهمیت تواضع در برابر اساتید تاکید کرد و گفت: بر اساس تعالیم اسلامی، اظهار فضل شاگرد در برابر استاد صحیح نیست به گونه‌ای که تا زمانی که پیامبر گرامی اسلام در قید حیات بودند حضرت علی (ع) سخنرانی ایراد نفرمودند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از 43 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه که موفق به ارتقای رتبه شده بودند و نیز اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول