اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان البرز خبر داد

حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز از حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قهرمانی کشور در سبک «کان‌ ذن ریو» خبر داد.

حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قهرمانی کشور

سیدمهرزاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: در این مسابقات کشوری که به میزبانی استان تهران در چند روز گذشته برگزار شد، 13 ورزشکار از اعضای تیم بانوان سبک «کان ذن ریو» شهرستان البرز موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند که این خود جای تقدیر و تشکر فراوان از آنان را دارد.

وی پیرامون قهرمانان این مسابقات ادامه داد: فرناز اصغرزاده، الناز حیدری و سپیده بابایی در رده‌های سنی متفاوت در بخش کاتا بر روی سکوی قهرمانی ایستاده و البرز را سرافراز کردند.

موسوی ادامه داد: در این رقابت‌ها در رده سنی جوانان حمیده حقیقی در بخش کمربند زیر مشکی و محدثه اسماعیلی در رده کمربند مشکی در وزن 48- توانستند در بخش کمیته مقام‌های نخست و نرگس میرعباسی، زهرا حسین‌زاده، فریما زندی و زهرا شیرخانی در اوزان مختلف توانستند مقام نایب قهرمانی را به ارمغان بیاورند.

این مسئول پیرامون مسابقات قهرمان کشوری در رده سنی نوجوانان بخش کمیته ابراز کرد: در مسابقات بخش کمیته نوجوانان نیز فاطمه زحمت‌کش، سحر نوروزی و زهرا عسگری به ترتیب در اوزان 54-، 47- و 54- مقام‌های سوم و در بخش بزرگسالان مژگان مرندی در وزن 55- مقام‌های سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول