اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

60 دانشجوی جدید در مؤسسه اخلاق و تربیت پذیرش می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از پذیرش 60 نفر دانشجوی جدیدالورود در مقطع کارشناسی ارشد همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

60 دانشجوی جدید در مؤسسه اخلاق و تربیت پذیرش می‌شوند

حجت‌الاسلام محمدصادق سنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از سال 86 اظهار کرد: این مؤسسه جلسات تخصصی را در زمینه‌های اخلاق و تربیت و رشته‌های مرتبط آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از استادان حوزوی و دانشگاهی در برگزاری جلسات این مؤسسه استفاده شده تا آماده‌سازی رشته‌ها، گرایش‌ها و مبانی نظری صورت گیرد.

معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت ادامه داد: مؤسسه اخلاق و تربیت از سال 89 فعالیت خود را به صورت رسمی با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد.

وی یادآور شد: این مؤسسه از آن دوران اقدام به جذب دانشجو از بین طلاب کرده و دانشجویانی در دوره مشاوره و راهنمایی و اخلاق کاربردی پذیرش کرده است.

سنگی با اشاره به چشم‌انداز مؤسسه اخلاق و تربیت گفت: این مؤسسه در چشم‌انداز خود به دانشگاهی با شش دانشکده تبدیل می‌شود که اخلاق، تربیت، روانشناسی، مطالعات خانواده، تربیت مربی و عرفان از جمله این دانشکده‌هاست.

وی با اشاره به شرایط مؤسسه برای ایجاد دانشکده‌های مختلف گفت: هر مؤسسه‌ای برای تشکیل دانشکده باید دارای سه گروه باشد و در واقع مقدمات راه‌اندازی این دانشکده‌ها در حال انجام است.

معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت تصریح کرد: اکنون سه گروه در بخش تعلیم و تربیت راه‌اندازی شده ولی در یک گروه جذب دانشجو صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: اکنون بخش اخلاق مؤسسه دارای سه گروه اخلاق کاربردی، تربیت اخلاقی و الهیات اخلاق بوده که مقدمات تشکیل آن در حال انجام است.

سنگی با بیان اینکه 54 نفر در سال گذشته از بین طلاب برای تحصیل در این مؤسسه پذیرش شده‌اند گفت: 60 نفر دانشجوی جدیدالورود در مقطع کارشناسی ارشد در مؤسسه اخلاق و تربیت برای امسال پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول