اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع کشاورزی اردبیل خبر داد

پذیرش دانشجو با شهریه‌ای کمتر از 25 درصد

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع آموزش علمی و کاربردی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان اردبیل با شهریه‌ای کمتر از 25 درصد برای سال تحصیلی آینده بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو با شهریه‌ای کمتر از 25 درصد

اصغر نظیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این مجموعه با هدف ارتقای دانش فنی و بهبود مهارت‌ها و توانایی‌های علمی و همچنین تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص از میان داوطلبان و علاقمندان دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: در این جذب دانش‌آموزان فارغ التحصیل در بخش کشاورزی و شاغلین این بخش در رشته‌های کشاورزی و در مقطع کاردانی بدون کنکور پذیرش شده و زمینه برای تحصیل آنها فراهم می‌شود.

رئیس مجتمع آموزش علمی و کاربردی جهاد کشاورزی استان اردبیل ابراز داشت: کشاورز زادگان و روستا زادگان، شاغلان این بخش، مددکاران ترویجی، تسهیل‌گران روستایی و کشاورزان نمونه و پیشرو از اولویت پذیرش برخوردار هستند.

این مسئول در خصوص نحوه پذیرش بیان داشت: علاقمندان می‌توانند از 13 شهریور ماه از طریق باجه‌های پستی، دفترچه‌های پذیرش را دریافت کرده و نسبت به ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

وی به رشته‌های مورد پذیرش در سال تحصیلی آینده اشاره کرد و گفت: بر اساس موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی استان در رشته‌های تکنولوژی، گیاه‌پزشکی تکثیر و پرورش آبزیان، تولید قارچ‌های خوراکی گل و گیاهان زینتی، تولید و بهره‌برداری از گیاهان دارویی و معطر، پرورش طیور و پرورش زنبور عسل در مرکز آموزش اردبیل دانشجو پذیرش می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد: برای مرکز آموزش جهاد کشاورزی مغان در رشته‌های تولید دانه‌های روغنی، تکنولوژی گیاه‌پزشکی، تولید نهال گل و گیاه زینتی، پرورش سبزی و صیفی، انتقال و توزیع آب کشاورزی و پرورش گاو اقدام به جذب دانشجو می‌کنیم.

نظیفی در ادامه ابراز داشت: یکی از امتیازات تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی جهاد کشاورزی پایین بودن میزان شهریه تحصیلی است که تا سقف 25 درصد تعیین شده است.

رئیس مجتمع آموزش علمی و کاربردی جهاد کشاورزی استان اردبیل سهمیه 50 درصدی شاغلان این بخش را نیز یادآور شد و افزود: امتیاز دیگری که برای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در نظر گرفته شده است اینکه می‌توانند از تسهیلات ویژه بانکی بهره‌مند شوند.

این مسئول به خبرنگار فارس گفت: آغاز ثبت‌نام برای دوره‌‌های کاردانی ترمی 13 تا 20 شهریور و دوره‌های کاردانی پودمانی 20 تا 28 شهریور ماه تعیین شده است.

وی در پایان اظهار داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراکز آموزش جهاد کشاورزی استان اردبیل تماس حاصل کرده و یا به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول