اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع دماوند خبر داد

ابلاغ شرایط جدید اعطای معافیت تحصیلی به دانشجویان دماوندی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند از ابلاغ شرایط جدید اعطای معافیت تحصیلی نظام وظیفه به پذیرفته‏شدگان دوره‏های ترمی و پودمانی دانشگاه جامع دماوند خبر داد.

ابلاغ شرایط جدید اعطای معافیت تحصیلی به دانشجویان دماوندی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، روزبه میرعبداللهیانی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: شرایط جدید اعطای معافیت تحصیلی نظام وظیفه به پذیرفته‏شدگان دوره‏های ترمی و پودمانی این دانشگاه از ابتدای مهر ماه 91 ابلاغ شده است.

وی افزود: با تعاملات ویژه‏ای که در سال 91 با معاونت سازمان وظیفه عمومی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، شرایط اعطای معافیت تحصیلی برای دانشجویان پذیرفته شده سال 1391 دستخوش تغییراتی شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند ادامه داد: از سال 84 تا 91 فقط به دانشجویان دوره‏های ترمی این دانشگاه معافیت تحصیلی اعطا می‏شد که از امسال این معافیت به داوطلبان پذیرفته شده ورودی 91 دوره‏های پودمانی نیز اعطا می‏شود.

میرعبداللهیانی اضافه کرد: پذیرش ترمی بدون کنکور این دانشگاه از تاریخ 14 تا 18 شهریور ماه در رشته‏های کاردانی ناپیوسته نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی و برق صنعتی و پذیرش پودمانی بدون کنکور این دانشگاه از تاریخ 20 تا 28 شهریور ماه سال جاری از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‏پذیرد.

وی افزود: بر اساس قانون جدید، تمام دارندگان دیپلم متوسطه یا پیش‏دانشگاهی دوره‏های روزانه آموزش و پرورش که بیش از یک سال تمام از تاریخ فراغت از تحصیلی آنها نگذشته باشد، می‏توانند از 2.5 سال معافیت تحصیلی در مقطع کاردانی ناپیوسته این دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند افزود: با این تمهید جدید، داوطلبان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از شرایط بهتری برخوردار خواهند بود.

میرعبداللهیانی گفت: داوطلبان می‏توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org یا سایت این دانشگاه به آدرس www.damavand-uast.ac.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول