اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد

برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه از 20 تا 29 شهریور ماه در گرگان خبر داد.

برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، ناصر فخرموحدی اظهار داشت: فراهم کردن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب، افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌کنندگان و نیز حمایت از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان بوده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس با ایجاد این بازارها و ارائه الگویی از کیفیت، قیمت و امکان رقابت میان تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان باکیفیت و بسته‌بندی‌های متنوع کالا سعی می‌شود عمده تقاضای کالا از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی تامین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با تاکید بر عرضه محصولات با کیفیت داخلی در نمایشگاه عرضه مستقیم افزود: از ویژگی‌های نمایشگاه پاییزه امسال ممنوعیت عرضه کالاهای خارجی و بی‌کیفیت است.

فخرموحدی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها با استفاده از توان اجرایی مجامع امور صنفی، صنوف تولیدی، کارخانجات و شرکت‌های پخش با ارائه بهینه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب حداقل 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار برپا می‌شود گفت: در این نمایشگاه‌ها کیف و کفش، مانتوی مدارس، دفترچه و لوازم التحریر، مواد غذایی، مواد پروتئینی و غیره در اولویت عرضه قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) در گرگان مرکز استان، از 20 تا 29 شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان همه روزه صبح‌ها از ساعت 10 لغایت 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 20 پذیرای عموم مردم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه مذکور، واحدهای صنفی منتخب اتحادیه‌های پوشاک و لوازم‌التحریر فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول