اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت استان کرمانشاه خبر داد

آغاز به‌ کار نمایشگاه فروش پاییزه در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

آغاز به‌ کار نمایشگاه فروش پاییزه در کرمانشاه

حشمت‌اله کبودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نمایشگاه فروش پاییزه در راستای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از فردا 19 شهریور  آغاز به کار خواهد کرد.

کبودی تصریح کرد: این نمایشگاه از فردا شروع و  تا 27 شهریور ماه سال‌جاری ادامه دارد. در نمایشگاه فروش پاییزه استان ، نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش و مواد غذایی ویژه سال تحصیلی جدید عرضه خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه‌گفت: زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 21 شب به صورت یکسره و در محل‌ برگزاری ‌دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در پارک شاهد است.

وی در ادامه گفت: مشابه این نمایشگاه نیز در شهرستان‌های سراسر استان برپا خواهد شد.

کبودی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با بیش از 200 غرفه آغاز به کار خواهد کرد، افزود: محصولات‌ این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه قاضی سیار سازمان در آنجا به صورت تمام وقت مستقر خواهد بود، تصریح کرد: مردم کرمانشاه در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، کم فروشی و... به بازرسان مستقر سازمان در نمایشگاه شکایت ببرند تا رسیدگی لازم انجام شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول