اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهاردهمین جشنواره نمایش استانی قم

15 گروه نمایشی در مرحله بازبینی حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم از اعلام آمادگی 15 گروه نمایشی برای حضور در مرحله بازبینی چهاردهمین جشنواره نمایش استانی خبر داد.

15 گروه نمایشی در مرحله بازبینی حاضر می‌شوند

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه اکنون در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره نمایش استانی قرار داریم، اظهار کرد: از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، آثار 30 گروه نمایشی فعال در استان قم مورد تائید قرار گرفت.

وی با اشاره به پیش رو بودن مرحله بازبینی چهاردهمین جشنواره نمایش استانی تصریح کرد: از مجموع 30 آثار تائید شده در دبیرخانه این جشنواره تعداد 15 گروه نمایشی فعال برای حضور پررنگ خود در این مرحله اعلام آمادگی کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تمرین گروه‌های نمایشی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازبینی چهاردهمین جشنواره نمایش استانی در 30 شهریور و اول مهر انجام می‌شود، گفت: سه نفر از پیشکسوتان نمایش استان قم در هیئت انتخاب این جشنواره حضور دارند.

ابوذر ادامه داد: پس از اعلام نتیجه توسط هیئت انتخاب، در مرحله مسابقه سه داور مجرب از پایتخت برای داوری آثار انتخاب شده حضور خواهند داشت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با بیان اینکه داوران برای انتخاب آثار برگزیده بسیار حساس عمل می‌کنند، ابراز کرد: نوع کارگردانی آثار، طراحی صحنه و نوع انتخاب موسیقی از جمله نکاتی است که داوران به آن توجه دارند.

به گفته ابوذر آثار برگزیده این جشنواره به جشنواره منطقه‌ای و پس از یک رقابت تنگاتنگ به جشنواره نمایش فجر راه خواهند یافت.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته دو گروه نمایشی برتر توانستند به جشنواره منطقه‌ای راه پیدا کنند.

چهاردهمین جشنواره نمایش استانی 11 تا 14 مهر ماه در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول