اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

تقدیر از 6 مقاله برتر در همایش بزرگداشت میررضی‌ آرتیمانی

خبرگزاری فارس: از صاحبان شش مقاله برتر ارسالی به همایش بزرگداشت میررضی‌الدین آرتیمانی تجلیل و تقدیر شد.

تقدیر از 6 مقاله برتر در همایش بزرگداشت میررضی‌ آرتیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز در نخستین همایش بزرگداشت میررضی با حضور بیات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان حسن رضانیا فرماندار و دکتر میرجلال‌الدین کزازی در مجتمع فرهنگ هنری فردوسی شهرستان تویسرکان از صاحبان و پژوهشگران شش مقاله برتر در زمینه شاخصه‌های فردی و اجتماعی میررضی‌الدین آرتیمانی تجلیل و تقدیر شد.

در پایان نشست تخصصی همایش بزرگداشت میررضی‌الدین آرتیمانی در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی با داوری هیئت داوران این همایش آثار حائز رتبه معرفی شدند.

به تشخیص کارشناسان و داوران همایش مقام نخست با اهدای جوایز نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال و لوح و تندیس همایش به اثری با مضمون ضرورت تصحیح یا بازبینی دیوان رضی‌‌الدین آرتیمانی از دکتر سیدمهدی طباطبایی، رتبه دوم با اهدای جوایز نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس همایش رضی‌الدین آرتیمان به اثر تألیفی در خصوص نمونه‌ای از شعر و عرفان عصر صفوی به دکتر عبدالله نصرتی و اهدا جوایز نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس همایش به مقاله‌ سیدوحید سمنانی با مضمون بررسی تطهیر آفتاب تأملی در زندگی و تاریخ وفات میررضی‌الدین آرتیمانی اختصاص یافت.

هیئت داوران با تقدیر، رتبه چهارم را به طور مشترک به اثر دکتر یحیی معروف و فاروق نعمتی با اثری به عنوان درنگی بر ساقی‌نامه میررضی آرتیمانی و اثر دکتر مهدی شریفیان با مقاله نظریه ولایت در دیوان میررضی آرتیمانی اهدا کرد.

همچنین با تقدیر، آثار محمدحسین صالحی، محمد توکلی و بهنام فرزام به مضمون مفاهیم نجوم در شعر میررضی آرتیمانی و مقاله منازل و مقامات عرفانی در ساقی‌نامه میررضی از احمد وفایی بصیر را به طور مشترک حائز رتبه پنجم دانست.

همچنین از دکتر شاهرخ حکمت و حامد رفعت‌جو با مقاله تحلیل عروضی غزل‌های میررضی آرتیمانی تویسرکان و نبی‌الله اسماعیلی با مقاله خاستگاه و مبانی عرفانی سروده‌های میررضی آرتیمانی به عنوان مقالات برتر تجلیل کرد.

هیئت داوران همایش میررضی‌الدین آرتیمانی متشکل از حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علی محمد برنا، دکتر محمد شعبانی، صدرالله فتحی، مریم حسن‌پور و محمود صلواتی داوری اثرهای ارسالی به جشنواره را عهده‌دار بودند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول