اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

78 درصد منابع درآمدی اردبیل از محل مالیات است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 78 درصد منابع درآمدی استان اردبیل از محل وصولی مالیات است.

78 درصد منابع درآمدی اردبیل از محل مالیات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جلسه تخصص درآمد و تجهیز منابع استان در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون درآمد مالیاتی استان بالغ بر 705 میلیارد ریال بوده است که موفق به وصول آن شدیم.

وی به درآمد عمومی استان اشاره کرد و افزود: میزان وصولی استان از بابت درآمد عمومی در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد نشان می‌دهد.

صابری تصریح کرد: میزان وصولی از بابت درآمد مالیاتی در 10 ماهه سال جاری 712 میلیارد ریال بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد و نسبت به 10 ماهه سال‌جاری 21 درصد افزایش وصول را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، رئیس شورای برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: در بحث سایر درآمدهای عمومی استان ما با یک رشد مناسبی مواجه بودیم به گونه‌ای که از محل جرائم و خسارات و مالکیت خدمات فروش کالا بیش از 203 میلیارد ریال درآمد کسب کردیم.

این مسئول اضافه کرد: از این مبلغ در 10 ماهه امسال 158 میلیارد ریال وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی معادل 11 درصد را نشان می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود در مورد دریافت‌های خزانه نیز گفت: میزان دریافتی خزانه از محل بودجه عمومی استان با احتساب حقوق و مزایای مستمر یک هزار و 268 میلیارد ریال بوده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: این میزان نسبت به اعتبار مصوب استان حدود 67 درصد است که از مبلغ یاد شده 263 میلیارد ریال برای حقوق و مزایای مستمر و مابقی برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سایر هزینه‌های استان را شامل می‌شود.

صابری خواستار دقت و نظارت بیشتر از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت‌ها و پیشگیری از هرگونه اسراف و مصارف خلاف مقررات شد.

وی بیان داشت:‌ با توجه به رعایت نشدن تعادل در پرداخت‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی اعمال نظارت بیشتر با قوت و شدت ادامه دارد.

صابری همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در پرداخت‌های خود به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اعمال نظارت کنند تا کمبود و کسری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول