اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

با متخلفان و گران‌فروشان برخورد جدی شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان خواستار برخورد جدی با متخلفان و گران‌فروشان شد.

با متخلفان و گران‌فروشان برخورد جدی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ اسماعیل عامری گلستان ظهر امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: مرغ باید به مقدار زیاد و با قیمت 5200 تومان و بدون محدودیت عرضه شود.

وی افزود: اگر کسی تمایل به افزایش تولید مرغ داشته باشد،‌ اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از محل بنگاه‌های زودبازده تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

عامری گلستان بیان کرد: عرضه مرغ در چند وقت اخیر شکل ناخوشایندی از کشور ما به خارج نشان داد و باید به عنوان یک ایرانی از واردات و نیازمندی به خارج از کشور جلوگیری کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان تصریح کرد: با واردات کالاهای اساسی از خارج از کشور قیمت ثابت نمی‌ماند بلکه باید با متخلفان و گران‌فروشان برخورد و از افزایش بی‌رویه مواد غذایی اولیه مورد نیاز مردم جلوگیری کرد.

* کاهش 23 درصدی جوجه‌ریزی

همچنین در ادامه این جلسه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: در شش ماه امسال 14 میلیون و 550 هزار قطعه جوجه‌ تا 18 شهریور ماه تولید شده که این میزان نسبت ‌به مدت مشابه سال ‌گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

محمد مشکورزاده افزود: تولید مرغ تابع متغیرهای متفاوتی از جمله قیمت نهادها و جوجه یک‌روزه است که در صورت افزایش این موارد، قیمت مرغ نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت جوجه یک‌روزه 800 تومان و قیمت هر کیلوگرم سویا 1100 تومان است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول