اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

افزایش قیمت محصولات لبنی غیرقانونی است/ سازمان تجارت اعلام تخلف کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: اعمال افزایش قیمت محصولات لبنی غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

افزایش قیمت محصولات لبنی غیرقانونی است/ سازمان تجارت اعلام تخلف کند

مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: برخی تولیدکنندگان در اقدامی خودسرانه مجددا قیمت تعدادی از محصولات لبنی را افزایش داده‌اند.

این مقام تعزیرات حکومتی مازندران، این افزایش قیمت را غیرقانونی برشمرد و خاطرنشان کرد: با تولیدکنندگان متخلف برخورد تعزیراتی می‌شود.

وی تصریح کرد: اقدام تعدادی از کارخانجات لبنی در افزایش خودسرانه قیمت برخی محصولات تخلف محسوب شده و در صورت اعلام تخلف از ناحیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، شعب تعزیرات حکومتی از آمادگی کامل برای برخورد با متخلفان فرآورده‌های لبنی برخوردار هستند.

این مسئول اضافه کرد: شعب ویژه برای تسریع در رسیدگی و خارج از نوبت تعیین که با اشد مجازات‌های قانونی از جمله تعطیلی واحد، نصب پارچه و جزای نقدی با متخلفان این بخش برخورد می‌شود.

این مقام قضایی مازندران درباره پرونده‌های عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی در استان اظهار داشت: 93 فقره پرونده تاکنون به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 84 فقره رسیدگی و متخلفان به 470 میلیون و 899 هزار و 908 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول