اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در مراغه آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در مراغه آغاز شد.

طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در مراغه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، باقر نجاری‌اصل بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح نظارتی بازگشایی مدارس اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس با همکاری مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مرتبط آغاز شد.

وی افزود: این طرح از تاریخ  15 شهریور ماه تا 15 مهرماه با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به خصوص آموزش و پرورش برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز برخی تخلفات اجرا می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همزمان با ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی بازرسی مستمر و نظارت بر قیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات با اولویت انجام می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: بازرسان این اداره در قالب پنج اکیپ با همکاری بازرسان افتخاری و با هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان در خصوص پرونده‌های متشکله اقدام سریع خواهند داشت.

وی اظهار کرد: اقدامات ویژه دیگری در خصوص رعایت نرخ تعیین شده دفترچه‌های دانش‌آموزی از سوی دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار همچنین ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی به اجرا درمی‌آید.

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، در خصوص بررسی سرویس ایاب و ذهاب مدارس نیز گفت: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان نظارت ویژه و دقیقی بر تعیین و رعایت نرخ سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس با همکاری اتحادیه مربوط اعمال می‌شود.

اصل‌نجاری اظهار کرد: همشهریان نیز می‌توانند شکایت خود از قبیل توزیع و فروش غیرقانونی، گرانفروشی و همچنین فروش لوازم‌التحریر فاقد استاندارد را با شماره تلفن 124 اطلاع داده تا بازرسان اداره در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول