اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل صنعت و تجارت خراسان‌شمالی:

طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس خراسان‌شمالی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی از آغاز رسمی طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس این استان از امروز خبر داد.

طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس خراسان‌شمالی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌الله عطاردی صبح امروز در آیین آغاز این طرح در خراسان‌شمالی اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس این استان به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و بازرسان این معاونت از تمام واحدهای مرتبط با مدارس بازرسی به عمل خواهند آورد.

معاون نظارت بر کالا و خدمات اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی تصریح کرد: البته از چند روز گذشته اقداماتی در این راستا به صورت غیررسمی در استان انجام شده اما این طرح به صورت رسمی در استان کلید می‌خورد.

وی با اشاره به ساماندهی 40 تیم نظارتی دو نفره برای نظارت بر قیمت لوازم‌التحریر و مایحتاج دانش‌آموزان خراسان‌شمالی افزود: گشت‌های مشترکی نیز با حضور دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و فرمانداری‌ها پیش‌بینی شده است.

عطاردی تصریح کرد: در اجرای این طرح بر توزیع دفاتر دانش‌آموزان، قیمت لوازم‌التحریر، کتب درسی، لباس فرم مدارس، ثبت‌نام،‌ شهریه، سرویس مدارس و مهدهای کودک نظارت می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های پاییزه در سطح شهرستان‌های استان اظهار کرد: طی این نمایشگاه‌ها غرفه‌هایی نیز به منظور عرضه لوازم‌التحریر پیش‌بینی شده که در مرکز استان 15 غرفه را شامل می‌شود.

معاون نظارت بر کالا و خدمات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌شمالی قیمت لوازم‌التحریر عرضه شده در این نمایشگاه‌ها را پایین‌تر از بازار عنوان کرد و افزود: با این وجود در هر یک از این نمایشگاه‌ها یک تیم ثابت نظارتی استقرار خواهند یافت.

وی همچنین بر نصب برچسب قیمت و همچنین صدور فاکتور از سوی واحدهای فروش لوازم‌التحریر تاکید کرد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی همچنین از مردم خواست تا در صورت داشتن هرگونه شکایت و گزارش گران‌فروشی موضوع را به تلفن 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول