اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی باید افزایش یابد و در این باره مسئولان دستگاه های اجرایی تلاش بیشتری را به کارگیرند.

سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را در این منطقه رضایت بخش توصیف کرد و در عین حال اظهار داشت: امکان افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها در شهرستان وجود دارد و مسئولان باید در این باره تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید سرعت، کیفیت اجرا را تحت‌الشعاع قرار دهد تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا سرعت با حفظ کیفیت افزایش یابد.

سعیدی‌نیا تأکید کرد: در هفته دولت در سطح شهرستان شوش بیش از 33 پروژه عمرانی و عمران شهری افتتاح می‌شود و برای اجرای این پروژه‌های یاد شده اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال هزینه شده که زمینه اشتغال بیش از 570 نفر را نیز به ویژه در بخش کشاورزی فراهم کرده است.

وی گفت: بیشترین و مهم‌ترین پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال مورد بهره‌ برداری قرار می‌گیرند در بخش‌های آموزشی، کشاورزی، آبخیزداری، خدماتی، فرهنگی و ورزشی است.

سعیدی نیا به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت : شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزارانی بودند که در راه تحقق آرمان‌های انقلاب در سنگر تلاش، مجاهدت و مبارزه با استکبار جهانی با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

فرماندار شوش همچنین از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شوش در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح یکی از سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین کارهای عمرانی در این شهرستان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول