اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

برگزاری کمیته راهبری فناوری اطلاعات صنعت آبفای کشور در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت:‌کمیته راهبری فناوری اطلاعات صنعت آبفای کشور در شرکت آبفای استان اردبیل با محوریت امنیت اطلاعات و دولت الکترونیک برگزار شد.

برگزاری کمیته راهبری فناوری اطلاعات صنعت آبفای کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده نقش اساسی را بکارگیری و تـوسعه آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود پیاده‌سازی سیاست‌ها و راهبردها و شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدات در حوزه صنعت آب و فاضلاب دانست و اظهار داشت: با ایجاد الزامات و مشوق‌های لازم جهت تامین و ارتقای زیرساخت‌های مورد نیاز و یکپارچه‌سازی و استفاده از نرم‌افزارهای جامع در کلیه شرکت‌ها و استقرار دولت الکترونیکی را در جهت بهبود عملکرد صنعت آبفای در سطح کشور از موارد مهم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه هدف از تشکیل کمیته راهبری فناوری و اطلاعات را پیشبرد برنامه‌ها مطرح کرد و بیان داشت: این کمیته متشکل از متخصصان و صاحبنظران در حوزه آمار و فناوری صنعت می‌باشد و در حال حاضر 17 سیستم شناسایی و به صورت یکپارچه‌سازی طراحی شده و در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

حمید مظفریان به معرفی اولویت‌های اساسی در توسعه آمار و فناوری اطلاعات جهت دستیابی به اهداف کمی با محوریت امنیت اطلاعات و دولت الکترونیک پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه مدیرکل توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یکپارچه‌سازی فعالیت شرکت‌های آبفای شهری و روستایی را مطرح و گفت: در حال حاضر شاخص‌های ارزیابی محور دولت الکترونیک را در برنامه کاری خود داریم که کمیته راهبری فناوری اطلاعات صنعت آبفای کشور با ارائه نقطه نظرات خود می‌تواند ما را در این ارزیابی راهنمایی و کمک کند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول