اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خبر داد

تهیه پیش‌نویس فراخوان جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر

خبرگزاری فارس: دبیر کل پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از آماده شدن پیش‌نویس فراخوان جشنواره خبر داد.

تهیه پیش‌نویس فراخوان جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر

سیدعباس میرهاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه داوری آثار ارسالی به جشنواره سراسری عکس زمان گفت: برنامه‌های جشنواره بر اساس نظرات شورای سیاست‌گذاری مشخص و تدوین می‌شود که هم‌اکنون پیش‌نویس فراخوان آماده شده و در جلسه شورا نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جشنواره امسال اهداف پیشین جشنواره را دنبال می‌کند تصریح کرد: در جشنواره امسال در کنار 9 بخش کارگاهی بخش همایش و مقالات برگزار خواهد شد و در بخش جنبی نیز قرار است همانند سال گذشته آثار گنجینه‌ای با موضوعات مرتبط با جشنواره و بخش فیلم که به فیلم‌های تولیدی پیرامون هنرمندان عرصه تجسمی و هنرهای تجسمی اختصاص دارد، به نمایش درآید که این حرکت می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در بخش هنرهای تجسمی ایجاد کرده و موجب توجه بیش از پیش به عرصه تجسمی و معرفی بیشتر هنر تجسمی شود.

دبیرکل پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر بسترسازی به منظور نمایش منتخب آثاری که به بخش مسابقه راه پیدا نکرده، اما جزء آخرین انتخاب‌ها هستند را از دیگر موارد پیش‌بینی شده در جشنواره امسال عنوان کرد و گفت: البته این اقدام در سال گذشته کلید خورد ولی امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد تا هنرمندان خلق کننده این آثار به درجه و گرید کارهای خود پی برده و بدانند با کمی تلاش می‌توانند به بخش مسابقه راه یابند.

وی ادامه داد: این آثار در مراکز استان‌های مربوطه به نمایش در خواهد آمد و می‌توان از این حرکت به عنوان ایجاد پله برای رسیدن به کارهای خوب یاد کرد.

میرهاشمی به همراه محمدمهدی رحیمیان و ملک‌مدنی به عنوان داوران جشنواره سراسری عکس زمان کار داوری آثار ارسالی به جشنواره را از روز پنجشنبه در اراک آغاز کردند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول