اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

اعزام 8 هنرمند هرمزگانی به جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان کشور

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هشت هنرمند مطرح هنرهای تجسمی هرمزگان به نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان کشور در گرگان اعزام شدند.

اعزام 8 هنرمند هرمزگانی به جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده ظهر امروز در حاشیه اعزام این گروه گفت: نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان کشور چهاردهم تا هفدهم شهریور ماه در گرگان با حضور هنرمندان 32 استان و 21 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با همکاری انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان هشت هنرمند برجسته در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی به این جشنواره اعزام شده‌اند که این افراد عبارتند از: بابک اسماعیلی در رشته کاریکاتور، معصومه ذاکری در رشته نقاشی، شیما علیزاده در رشته طراحی، نوا ثابت ایمانی در رشته تصویرسازی، سینا امامی در رشته پوستر، حسین رضایی مقدم و احسان رشتی در رشته حجم و امیرحسین حیدری در رشته عکاسی.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته نیز هنرمندان هنرهای تجسمی هرمزگان با حضور تأثیرگذار خود توانستند در سه بخش: نقاشی (معصومه ذاکری، مقام سوم)، کاریکاتور (بابک اسماعیلی، مقام دوم) و عکاسی (امیرحسین حیدری، شایسته تقدیر)؛ برای استان هرمزگان کسب افتخار کنند.

مریدی زاده تصریح کرد: هم اکنون هنرهای تجسمی استان هرمزگان از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار است و امیدواریم امسال نیز همچون دوره‌های قبل موفق به کسب افتخار برای هرمزگان شوند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول