اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بویین زهرا:

ایجاد کیوسک ویژه مطبوعات در بویین زهرا ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با انتقاد از کمبود بودجه ‌در حوزه فرهنگ و هنر گفت: ایجاد کیوسک ویژه نشریات و مطبوعات مکتوب در بویین زهرا ضروری است.

ایجاد کیوسک ویژه مطبوعات در بویین زهرا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی زارعی امروز در نشست اصحاب رسانه شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این شهرستان در بسیاری از حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری دچار ضعف و کمبود است، اظهار کرد: احداث یک مکان خاص برای عرضه آزاد مطبوعات، نشریات و محصولات فرهنگی از مهم‌ترین ضروریاتی است که در حال حاضر در بویین زهرا احساس می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: تاکنون درخواست‌ها و مکاتبات مکرری با شهرداری و فرمانداری بویین زهرا در خصوص ایجاد پایگاهی برای فروش محصولات فرهنگی در بخش مرکزی این شهرستان انجام شده است و در آینده‌ای نزدیک با توافقات صورت گرفته این پایگاه در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تدوین شیوه‌نامه‌های خاص فرهنگی در جامعه لازم و ضروری است، تصریح کرد: توافق نهاد‌های مختلف با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای برنامه‌ها لازم است که در اولویت کار‌ها و فعالیت‌های کشور در بخش فرهنگی و هنری قرار داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: ساماندهی فعالیت فرهنگی و هنری از ضروریات بسیار مهم و حال حاضر این اداره است.

زارعی ادامه داد: بیان موضوعات و مشکلات به شیوه‌های خاص و تلاش برای اجرای برنامه‌ها می‌تواند کمک شایانی به توسعه فرهنگی کشور کند.

وی بیان کرد: اقشار هنرمندان و فرهنگیان در جامعه امروز به نوعی مورد فشار‌ اقتصادی قرار گرفته و توجه ویژه‌ای به آنها نمی‌شود.

زارعی اماکن اجتماعی و کانون‌ خانواده را بهترین مکان برای اشاعه فرهنگ‌های دینی عنوان و تصریح کرد: امروز اگر متولیان فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان پاک کشور را به سوی آرمان‌های الهی و اهداف متعالی انقلاب اسلامی سوق دهند، قطعا آینده‌ای خوب و بسیار ارزشمند در انتظار کشور بوده و کارشکنی دشمنان نیز خنثی می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول