اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

سخنان مدبرانه مقام معظم‌ رهبری امید را در دل جهانیان تقویت کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زاهدان گفت: سخنان آگاهانه و مدبرانه رهبر فرزانه ایران توانست نور امید را در دل انسان‌های آزادیخواه جهان تقویت کند.

سخنان مدبرانه مقام معظم‌ رهبری امید را در دل جهانیان تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری در نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که در شرایط کنونی جهان و به رغم تمامی توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان، اجلاس عدم تعهد در تهران بسیار زیبا، با مدیریت عالی و در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

وی افزود: آنچه که در این اجلاس مهم‌تر از همه بود سخنان آگاهانه مقام معظم رهبری بود که نور امید را در دل انسان‌های آزادیخواه و مظلوم جهان تقویت کرد و چراغ راهی برای کشورهایی شد که خواهان از بین بردن سلطه استکبار جهانی هستند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: سخنان رهبر فرزانه آنچنان مدبرانه بود که به دل هر شخصی نشست و دیگر ترس و هراسی از قدرت‌های استکباری و به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی به خود راه نمی‌دهند.

راهداری گفت: کشورهای حاضر در این اجلاس به حق سخنان رهبری را پذیرفتند و ایشان را تنها رهبر ایران نمی‌دانند بلکه به عنوان رهبر تمام جهان اسلام قبول دارند.

وی افزود: دشمنان ایران و در رأس آنها استکبار جهانی تمام تلاش خود را انجام دادند تا سران کشورها را به سوی خود جلب کنند و مانع از شرکت آنها در شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در تهران شوند و بتوانند اهمیت آن را پایین آورده و ایران را به انزوا بکشانند اما این اجلاس در کمال سلامت و امنیت و مدیریت برگزار و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده شد.

امام جمعه موقت زاهدان بیان داشت: از نتایج بسیار مفید و مؤثر این اجلاس، همکاری‌های اقتصادی ایران با کشورهای حاضر در آن بود که توانستند تفاهمنامه‌های زیادی را با کشورهایی ببندند که 60 درصد صادرات نفت جهان در اختیار آنان است.

راهداری تصریح کرد: بدون شک این تفاهمنامه‌ها، تاثیرات منفی ناشی از تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد و بار اقتصادی مفیدی برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: از نتایج مثبت دیگر این اجلاس واگذاری سه سال ریاست اجلاس سران عدم تعهد به ایران است که باید مسئولان و دولتمردان از این فرصت به دست آمده بهترین راه‌ها را برای تقویت وضعیت اقتصادی و سیاسی انتخاب کنند.

وی در پایان فرارسیدن 25 شوال مصادف با سالروز شهادت امام جعفر‌صادق‌(ع) را به حضور همه دوستداران آن امام همام تسلیت گفت.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول