اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

رزمایش واکنش سریع بیت‌المقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خلخال گفت: هفته آینده رزمایش واکنش سریع بیت‌المقدس با حضور نیروهای بسیجی آماده و فعال در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

رزمایش واکنش سریع بیت‌المقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی پیش از ظهر امروز در جریان تشریح ابعاد این رزمایش در بین مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در خلخال اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن سطح توان و استعداد نیروهای بسیجی و همچنین حفظ آمادگی آنها برای حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با یادآوری اینکه نیروهای مسلح در همه احوال آماده و مهیای مقابله با هر ترفند دشمن هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور بسیج را تنها محدود در میدان جنگ نمی‌بینیم بسیجیان ما با حفظ روحیه مجاهدت و ایثار به ارزش‌های معنوی و اعتقادی آراسته هستند و در جبهه فرهنگی نیز بیش از هر زمان دیگر فکر پلید و برنامه غلط دشمن را خنثی می‌کنند.

معصومی تمام تهدیدات استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی را ناشی از پریشان احوالی و هذیان‌گویی آنها دانست و خاطر نشان کرد: دشمن مطمئن باشد که ما تنها با تکیه بر قدرت ایمان و باور یک گردان مجهز می‌توانیم هستی آنها را بر باد داده و حاکمیتشان را در روی زمین ملغی کنیم.

وی ضرورت آزادسازی نیروها از سوی دستگاه‌های اجرایی و ادارات را یادآور شد و اضافه کرد: همه باید به مطلوب برگزار شدن این رزمایش کمک کنیم و اجازه ندهیم چنین اقداماتی با خلأها و کاستی‌هایی مواجه شود.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه خلخال معافیت دو ماهه خدمت سربازی برای بسیجیان آموزش دیده را یادآور شد و بیان کرد: بسیجیانی که به صورت مستمر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و موفق به احراز شرایط لازم شوند به مدت دو ماه از معافیت سربازی در یگان‌های خدمتی خود بهره‌مند می‌شوند.

معصومی ادامه داد: به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی نیز صادر شده تا بتوانند در زمان مورد نیاز این گواهی را به یگان‌های خدمتی خود تحویل دهند.

در این جلسه فرماندار خلخال نیز در سخنانی به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران به عنوان یک افتخار ملی و بین‌المللی اشاره کرد و یادآور شد: این اجلاس ضرب آهنگ فشار و تحریم دشمن را به حداقل رسانده و سبب شده است تا آنها بدانند بیش از صدها کشور با اهداف آرمانی این نظام و ملت همراه هستند.

ذبیح‌الله عبداللهی گفت: ما بالاتر از قدرت نظامی در مقابله با جنگ نرم به ابتکارات و اقدامات اساسی مجهز شده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمن از این طریق نیز بخواهد شیطنت کند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: رزمایش بسیجیان در خلخال با هدف حفظ آمادگی و افزودن بر توان نیروهای عمل‌کننده در مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی انجام می‌شود به طوریکه بخشی از این رزمایش مدیریت امداد و نجات و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی است.

عبداللهی همه مدیران و مسئولان شهرستانی را به همکاری و همراهی با اجرای این رزمایش فرا خواند و تصریح کرد: یقین داریم که آمادگی نیروهای مسلح ما به نفع امنیت و اقتدار جامعه می‌باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول