اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی خبر داد

برگزاری رزمایش‌ «گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس» در تمام استان‌ها

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش‌ گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در سراسر استان‌های کشور خبر داد.

برگزاری رزمایش‌ «گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس» در تمام استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار علی فضلی ظهر امروز در رزماش عاشقان ولایت در خرم‌آباد با بیان این که تا پایان امسال رزمایش‌ گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: تا پایان سال در تمام استان‌ها رزمایش بیت‌المقدس هفته‌ای در یک یا دو استان کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان این که امروز در سطح کشور شش هزار گردان عاشورا و الزهرا که توان بیشتری را دارند، در قالب گردان‌های بیت المقدس سازماندهی شده‌اند، افزود: در طرح سازماندهی جدید سازمان بسیج مستضعفین، الگوهای جدیدی از مسائل دفاعی پیش بینی شده که از آن جمله ایجاد گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که این گردان‌ها برای نخستین بار در سلسله رزمایش‌هایی در سراسر کشور شرکت می‌کنند، گفت: استان لرستان دومین استانی است که رزمایش‌ گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در آن برگزار شده است.

سردار فضلی هدف از برگزاری این رزمایش‌ها را حفظ آمادگی دفاعی و نمایش توان رزمی بسیج عنوان کرد و گفت: در این رزمایش‌ها، عملکرد این گردان‌های تازه تاسیس مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا می‌بیند که توان جوانان ایرانی در مقابله با هرگونه تهدید و تحریم چگونه است، گفت: برگزاری این رزمایش در 32 سپاه استانی از جمله برنامه‌های مطرح این سازمان در استان‌های مختلف کشور است.

رزمایش بزرگ عاشقان ولایت با حضور نیروهای سپاهی و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در منطقه عمومی خرم‌آباد از روز گذشته به مدت دو روز آغاز شده است.

این رزمایش به مدت دو روز با حضور نیروهای گردان واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در منطقه عمومی خرم‌آباد ادامه دارد.

این نخستین رزمایش دسته‌های واکنش سریع در سطح استان لرستان است که با حضور 144 دسته در قالب 16 گردان سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول