اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در زنجان پایان یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات استعدادیابی بسیج در زنجان پایان یافت و تیم‌های برتر در رشته‌های مختلف معرفی شدند.

مسابقات پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در زنجان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، چهارمین دوره مسابقات پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور که از روز سه‌شنبه در زنجان آغاز شده بود، بعد از ظهر امروز با مشخص شدن تیم‌های قهرمان در هشت رشته ورزشی حاضر در مسابقات پایان یافت.

قهرمان رشته آمادگی جسمانی در مسابقات پایگاه‌های استعداد‌یابی زنجان، تیم اصفهان شد و تیم‌های قم و زنجان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

قهرمان رشته شنا در مسابقات پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور تیم کرمان شد و تیم کرمانشاه مقام دوم و تیم یزد سوم شدند.

در والیبال تیم‌های آذربایجان‌غربی (الف)، گلستان (ب) و گلستان (الف) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در مسابقات پایگاه‌های استعدادیابی بسیج زنجان کسب کردند.

لرستان، قزوین و همدان سه تیم‌ برتر رشته کشتی و فارس، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان تیم‌های برتر رشته فوتسال مسابقات پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور بودند.

پنج تیم‌ برتر رشته کاراته مسابقات بسیج کشور کرمانشاه، قم، اردبیل، مرکزی و کرمان بودند و ستاره مسابقات تیم کرمانشاه بود ضمن اینکه تیم کرمان به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در رشته تکواندو زنجان رتبه نخست را کسب کرد و تیم‌ مازندران دوم شد، ضمن اینکه تیم‌های یزد و اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

قهرمان رشته جودو تیم خراسان‌رضوی شد و زنجان مقام دوم را کسب کرد و تیم‌های فارس، خراسان‌شمالی، گیلان و همدان به ترتیب مقام‌های سوم تا ششم را در این دوره از مسابقات به دست آوردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول