اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی بسیج پتروشیمی خراسان

نشست فرماندهان بسیج صنایع پتروشیمی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست سراسری فرماندهان بسیج شرکت صنایع ملی پتروشیمی به میزبانی بسیج پتروشیمی خراسان در بجنورد برگزار شد.

نشست فرماندهان بسیج صنایع پتروشیمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد فرمانده بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیش از ظهر امروز در این نشست با اشاره به تلاش‌های دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی اظهار کرد: جنگ اصلی امروز کشور، جنگ در حوزه فرهنگی و عقیدتی است.

محمد کرمانی گفت: طی جنگ نرم ، دشمنان نظام اسلامی هجمه سنگین تبلیغی علیه اسلام را به کار گرفته و با هر شیوه و ابزاری سعی در سست کردن اعتقادات و خدشه وارد کردن به ارکان فرهنگی و دینی مردم به ویژه نسل جوان دارند.

فرمانده بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد:دشمنان ‌با بهره‌گیری از تمام‌ ابزارهای پیدا و پنهان خود، برای تضعیف نظام اسلامی ‌وارد صحنه شده‌اند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.‌

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی‌، خدمت در این عرصه را اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و از مسئولیت‌های انبیاء و اولیاء الهی عنوان کرد.

فرمانده بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد و افزود: ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها با محتواهای فرهنگی ظرفیت خوبی در این راستا است.

کرمانی اظهار کرد:دشمن با وجود همه فشارهایی که در زمینه جنگ نرم وارد می‌کند، به طور حتم هرگز نخواهد توانست ما را از ارزش‌های دینی و انقلابی جدا کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما همچنین باید بدانند که همه ما و در هر بستری که فراهم باشد، وظیفه شرعی خودمان را انجام می‌دهیم.

به گزارش فارس شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج صنعت پتروشیمی نیز با حضور اعضای شورای پایگاه بسیج پتروشیمی خراسان در قالب 10 کارگروه تخصصی برنامه‌های پیش روی بسیج در صنعت پتروشیمی کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول