اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سازمان بسیج کشور:

تهدیدات دشمن برای بسیجیان یک شوخی بیش نیست

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سازمان بسیج کشور گفت: دشمن هرگز برای جمهوری اسلامی تهدید محسوب نمی‎شود و تهدیدات دشمن برای بسیجیان یک شوخی بیش نیست.

تهدیدات دشمن برای بسیجیان یک شوخی بیش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نصرت‌الله سیف پیش از ظهر امروز در رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد، اظهار داشت: برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در نقاط مختلف کشور، گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی عظیم و الهی بسیج را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی می‏‏کشد.

وی با موفق ارزیابی کردن برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در چهارمحال و بختیاری تا این لحظه افزود: رزمایش گردان‌های بسیج در سراسر کشور آغاز شده و استان چهارمحال و بختیاری بعد از استان‎های فارس و لرستان، سومین استان برگزارکننده رزمایش گردان‎های بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا(س) در کشور است.

سیف از حضور 16 بازرس ستاد مرکزی کشور در این رزمایش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برای برگزاری این رزمایش سهمیه‌هایی برای حضور بسیجیان پیش‌بینی شده بود، اما بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری افزون بر از آنچه پیش‌بینی شده حضور یافتند که نشان از اشتیاق و انگیزه بالای این بسیجیان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اجرای مطلوب رزمایش فدائیان ولایت در این استان افزود: حضور پرشور بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در این رزمایش صحنه‌های دوران دفاع مقدس را یادآوری می‎کند.

معاون عملیات بسیج کشور با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: وظیفه بسیجیان این است که همواره آمادگی لازم برای حفظ انقلاب و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشته باشند که این خود اصلی‌ترین هدف برگزاری این گونه رزمایش‌ها به شمار می‌‌رود.

سیف به جنگ نرم دشمن اشاره و تأکید کرد: بسیج ظرفیت‌های بالایی دارد و تاکنون هم نشان داده در جنگ نرم با دشمن هیچ‌گاه عقب نمی‌نشیند و تاکنون هم در این جنگ پیروز بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام ادارات و سازمان‌های کشور پایگاه دارد، افزود: هم‌اکنون 30 هزار پایگاه بسیج در ادارات و سازمان‌های کشور وجود دارد و در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت استان چهارمحال و بختیاری نیز این یگان‌ها حضور موفقیت‌آمیزی داشتند.

معاون عملیات بسیج کشور در خصوص گفته‌های دشمنان برای حمله به کشور تأکید کرد: دشمن هرگز برای کشور تهدید نیست و تهدیدات دشمن برای بسیجیان یک شوخی بیش نیست، چرا که مردم بسیجی کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده‌اند.

رزمایش بزرگ فدائیان ولایت که از روز گذشته با حضور 12 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری از نقاط مختلف این استان در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد آغاز شده، امروز نیز ادامه دارد.

سردار فضلی جانشین فرمانده بسیج کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و علی‌اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز امروز در دومین و آخرین روز از این رزمایش در اجتماع بسیجیان سخنرانی خواهند کرد. 

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول