اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرم‌زاده عصر فردا در بوشهر

لحظه‌شماری بوشهری‌ها برای استقبال تاریخی از نایب قهرمان پارالمپیک

خبرگزاری فارس: مهرداد کرم‌زاده ورزشکار معلول و نامی کشورمان که مدال نقره پارالمپیک لندن را کسب کرد عصر فردا وارد بوشهر می‌شود.

لحظه‌شماری بوشهری‌ها برای استقبال تاریخی از نایب قهرمان پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مهرداد کرم‌زاده ورزشکار معلول کشورمان و اهل استان بوشهر که در رقابت‌های دو و میدانی رشته پرتاب دیسک پارالمپیک لندن موفق به کسب مدال نقره شده است عصر فردا وارد بوشهر می‌شود.

کرم‌زاده در رقابت‌های پارالمپیک لندن با افتخار موفق شد بار دیگر شایستگی‌های خود را نشان داده و مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ ورزش ایران ثبت کند.

هماهنگی‌های لازم برای استقبال باشکوه و تاریخی از این ورزشکار موفق استان بوشهر به‌عمل آمده و اداره کل ورزش و جوانان در صدد برگزاری مراسم استقبال باشکوهی برای این مدال‌آور پارالمپیک است.

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر که همواره حامی ورزشکاران استان بوده برای استقبال از این ورزشکار ارزشمند کشورمان نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام داده تا مراسم استقبال آبرومندی برای این قهرمان برگزار شود.

مردم ورزش دوست بوشهر نیز برای استقبال تاریخی از مهرداد کرم‌زاده لحظه‌شماری می‌کنند، ضمن اینکه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های مختلف استان بوشهر هم آماده ثبت این استقبال تاریخی هستند.

بر اساس اطلاعات موجود کرم‌زاده فردا وارد ایران می‌شود و عصر چهارشنبه از طریق تهران به بوشهر سفر کرده و در فرودگاه بین‌المللی بوشهر مورد استقبال مردم، مسئولان و ورزشکاران استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول