اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر کمیته داوران مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور:

مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور به مرحله دوم رسید

خبرگزاری فارس: ناظر کمیته داوران مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور گفت: با پایان مرحله اول مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور، مرحله دوم آن آغاز شد.

مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور به مرحله دوم رسید

سعید زائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: امروز در مرحله دوم مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور قالب‌گیری فولاد آن به پایان رسیده و لحظاتی پیش فولادریزی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: این مسابقات که در دو مرحله سئوال آلومینیوم و فولاد بوده است، روز گذشته مرحله نخست آن به پایان رسیده است.

ناظر کمیته داوران مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور اضافه کرد: در کارگاه تهیه شده در دانشگاه فنی مهاجر اصفهان دانشجویان از 21 دانشگاه کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی که این مسابقات را میان دانشجویان رشته متالورژی سراسر کشور دانست، تصریح کرد: با بررسی سطح علمی مسابقات سال گذشته که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، در دومین دوره در دانشگاه فنی مهاجر افزایش سطح کیفی را داشته است.

زائری اضافه کرد: با این هدف که دانشجویان رشته‌های فنی در حین دروس تئوری به کار عملی بپردازند و با تحقیق و پژوهش در رشته‌های خود آشنا شوند، مسابقات برگزار شده است.

وی که مشکلی در زمان اجرای این مسابقات شاهد نبوده است، افزود: انتخاب هیئت داوران از میان اساتید تمام دانشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات و مهندسین مشغول در صنایع انتخاب شده‌اند.

ناظر کمیته داوران مسابقات ریخته‌گری دانشجویان کشور با بیان اینکه رشته متالورژی در تمامی دانشکده‌های فنی سراسر کشور وجود دارد، گفت: انتظار مشارکت بیشتری از دانشگاه‌ها در این دوره از مسابقات را داشتیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول